• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
12:54 - 09 Νοε 2011

Aύξηση 30% στις εξαγωγές το Σεπτέμβριο

Σημαντική αύξηση 30,7% σημείωσαν οι ελληνικές εξαγωγές τον Σεπτέμβριο, ενώ, λόγω συρρίκνωσης της εγχώριας καταναλωτικής ζήτησης, περιορίσθηκαν οι εισαγωγές.

Από τις εκτιμήσεις της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) για την πορεία των εμπορευματικών συναλλαγών της χώρας, προκύπτουν τα εξής:

Η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων, χωρίς τα πετρελαιοειδή, ανήλθε στο ποσό των 2.799,3 εκατ. ευρώ τον Σεπτέμβριο 2011 έναντι 3.116,8 εκατ. ευρώ τον αντίστοιχο μήνα του 2010, παρουσιάζοντας μείωση 10,2%.

Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών, χωρίς τα πετρελαιοειδή, ανήλθε στο ποσό των 1.364,8 εκατ. ευρώ τον Σεπτέμβριο 2011 έναντι 1.044,6 εκατ. ευρώ τον αντίστοιχο μήνα του 2010, παρουσιάζοντας αύξηση 30,7%.