• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Παράνομη η είσπραξη του ειδικού τέλους ακινήτων μέσω ΔΕΗ
20:58 - 04 Δεκ 2012

Παράνομη η είσπραξη του ειδικού τέλους ακινήτων μέσω ΔΕΗ

Παράνομη έκρινε την είσπραξη του ειδικού τέλους ακινήτων, μέσω της ΔΕΗ, το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών.

Σύμφωνα με την απόφαση η οποία είναι αποτέλεσμα συλλογικής αγωγής από οργανώσεις και ομοσπονδίες καταναλωτών και έχει καθαρογραφεί, το «χαράτσι» δεν μπορεί να ενσωματώνεται στους λογαριασμούς του ρεύματος.

Μάλιστα η απόφαση είναι προσωρινά εκτελεστή και ουσιαστικά υποχρεώνει τη ΔΕΗ να μην εισπράττει το χαράτσι.