• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
"Καμπανάκι" Ρέν: "Είμαστε ακόμη στο μέσον της κρίσης"
19:08 - 09 Δεκ 2013

"Καμπανάκι" Ρέν: "Είμαστε ακόμη στο μέσον της κρίσης"

Την εκτίμηση ότι βρισκόμαστε ακόμη στο μέσον της διαδικασίας διαχείρισης της κρίσης, παρά το γεγονός ότι το "χειρότερο κομμάτι" έχει περάσει, διατυπώνει ο Επίτροπος Δημοσιονομικών και Νομισματικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, Όλι Ρεν και προειδοποιεί το Βερολίνο, ότι η δημοσιονομική πολιτική της νέας κυβέρνησης θα ελέγχεται από την Κομισιόν.

Σε συνέντευξή του στην Frankfurter Allgemeine Zeitung, ο κ. Ρεν κάνει λόγο για αύξηση της εμπιστοσύνης στην Ευρωζώνη, εξέλιξη η οποία, κατά τον ίδιο, συνδέεται με τη βελτίωση των κανόνων γύρω από τον έλεγχο των προϋπολογισμών.

Σε ό,τι αφορά ειδικά την Γερμανία, επισημαίνει ότι ο προϋπολογισμός που θα κατατεθεί από τη νέα κυβέρνηση «μεγάλου συνασπισμού» θα ελεγχθεί ενδελεχώς από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, εκτιμά ωστόσο ως θετική εξέλιξη την εισαγωγή κατώτατου μισθού, καθώς, όπως εξηγεί, "είναι λογικό η νέα κυβέρνηση να θέλει να αυξήσει την εσωτερική ζήτηση". Σημειώνει, πάντως, ότι "η γερμανική αγορά εργασίας πρέπει να παραμείνει ανοιχτή, ώστε να διατηρηθεί η υψηλή ανταγωνιστικότητα της οικονομίας".

Ο κ. Ρεν διευκρινίζει, ακόμη, ότι ο έλεγχος που ασκείται στην Γερμανία για το ισοζύγιο των εξαγωγών της δεν έχει σε καμία περίπτωση χαρακτήρα τιμωρίας, τονίζοντας ωστόσο ότι οι δημόσιες και ιδιωτικές επενδύσεις στο εσωτερικό της χώρα είναι τα τελευταία χρόνια περιορισμένες και ανέφερε ότι δεν θα είναι εύκολο για την Γερμανία να συνεχίσει την εξαγωγή τόσο μεγάλου πλούτου και το μέλλον.