• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Δεν βλέπουν συμφωνία στη ΝΔ
15:12 - 25 Μάι 2015

Δεν βλέπουν συμφωνία στη ΝΔ

Μικρό καλάθι κρατά η Συγγρού για τα αποτελέσματα του Brussels Group την ώρα που η κυβέρνηση πρέπει να ολοκληρώσει τις διαπραγματεύσεις υπό συνθήκες δεινής έλλειψης ρευστότητας, όπως παραδέχεται ο πρωθυπουργός.

Ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς δεν βλέπει πως μπορεί να υπάρξει συμφωνία εκτιμώντας ότι «είναι πολύ αργά για οποιεσδήποτε ουσιαστικές συζητήσεις».

Όπως μάλιστα δηλώνει στους συνεργάτες του, «εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα ή ο Τσίπρας θα υπογράψει οποιοδήποτε κείμενο του δώσουν προκειμένου να πάρει έστω και το ελάχιστο για την πληρωμή των τριών δόσεων του ΔΝΤ του Ιουνίου ή θα συμβεί αυτομάτως το μοιραίο».

Ο πρόεδρος της ΝΔ εμφανίζεται ιδιαίτερα ανήσυχος με τους συνομιλητές του να υποστηρίζουν ότι «ούτε ο πρωθυπουργός ούτε το κόμμα του μπορούν να αντέξουν να υπογράψουν μια τόσο επαχθή συμφωνία».