• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
16:07 - 03 Μάι 2011

Κυβέρνηση: Ζητά από τους ΟΤΑ να μπουν σε πορεία εξυγίανσης

Η κυβέρνηση απέκτησε σαφή εικόνα της οικονομικής κατάστασης των δήμων, μετά τη συγκέντρωση των σχετικών στοιχείων στη βάση δεδομένων που δημιούργησε το υπουργείο Εσωτερικών.

"Σήμερα η Ελλάδα γνωρίζει την Ελλάδα" σχολίασε χαρακτηριστικά ο υπουργός Εσωτερικών Γ. Ραγκούσης κατά την κοινή συνέντευξη Τύπου με τον υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου για την παρουσίαση των αποτελεσμάτων και των συμπερασμάτων του προγράμματος.
Όπως ανακοινώθηκε, από τα στοιχεία που οι ίδιοι οι δήμαρχοι προσκόμισαν δεν παρατηρείται πρόβλημα υποχρηματοδότησης των δήμων. Κρίνεται, πάντως, αναγκαίο και η Τοπική Αυτοδιοίκηση να ακολουθήσει την πορεία στην οποία έχει ήδη εισέλθει το κεντρικό κράτος.
"Οι δήμοι θα συμβάλουν κι αυτοί στη δημοσιονομική εξυγίανση, χωρίς πάντως αυτό να δημιουργήσει πρόβλημα στη λειτουργία των υπηρεσιών τους" δήλωσε ο κ. Παπακωνσταντίνου.