• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Συζήτηση στη Βουλή για το ΔΣ της ΕΡΤ
08:52 - 25 Μάι 2015

Συζήτηση στη Βουλή για το ΔΣ της ΕΡΤ

Θα πραγματοποιηθεί σήμερα Δευτέρα, στη 1 το μεσημέρι, η συνεδρίαση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής με θέμα την διατύπωση γνώμης για την τοποθέτηση του προέδρου, του διευθύνοντος συμβούλου και τριών μελών του ΔΣ της ΕΡΤ, μετά την αναβολή της την Πέμπτη εξαιτίας της απουσίας του υπουργού Επικρατείας Νίκου Παππά.  

Ο Νίκος Παππάς, ο οποίος είχε μεταβεί την Πέμπτη στη Ρίγα για τη Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, εισηγείται για την θέση του προέδρου της ΕΡΤ τον Διονύση Τσακνή και για την θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Λάμπη Ταγματάρχη.

Σημειώνεται πως  την προηγούμενη εβδομάδα, ο Αλέξης Τσίπρας είχε δηλώσει ότι τη Δευτέρα ανοίγει η ΕΡΤ. Ωστόσο, παρά την πρωθυπουργική εντολή η ΕΡΤ δεν ανοίγει ακόμη.

Τελευταία τροποποίηση στις 25/05/2015 - 09:25