Οι βουλευτές που αναμένεται να προστεθούν στη νέα ΚΟ είναι:
Βαλαβάνη Όλγα-Νάντια του Γεωργίου, βουλευτής Β' Περιφέρειας Αθηνών
Κοδέλας Δημήτριος του Παναγιώτη, βουλευτής νομού Αργολίδος.
Σωτηρίου Ελένη του Δημητρίου,βουλευτής νομού Αττικής.
Χατζηλάμπρου Βασίλης του Σάββα, βουλευτής νομού Αχαΐας.



