• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
«Πόλεμος» καναλιών-κυβέρνησης
22:54 - 20 Οκτ 2015

«Πόλεμος» καναλιών-κυβέρνησης

Δριμεία επίθεση στα ηλεκτρονικά ΜΜΕ εξαπέλυσε το Μέγαρο Μαξίμου με αφορμή τα σχόλια στα δελτία των 8 για το νομοσχέδιο για τις ραδιοτηλεοπτικές συχνότητες.  

"Σεισμοί, Λιμοί, Καταποντισμοί, Φοροκαταιγίδες, Αρμαγεδώνες και ψύχραιμα ρεπορτάζ για το επικείμενο Τέλος του Κόσμου, αποτέλεσαν σήμερα το κυβερνητικό ρεπορτάζ των απογευματινών δελτίων των περισσότερων ιδιωτικών σταθμών. Είναι προφανές ότι το νομοσχέδιο για τις τηλεοπτικές άδειες εξωθεί κάποιους σε ολοκληρωτική απώλεια ψυχραιμίας" σημειώνει το Μέγαρο Μαξιμου.