• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
ΝΔ: Η ανεπαρκής και ανίκανη κυβέρνηση είναι η χειρότερη
22:00 - 19 Απρ 2017

ΝΔ: Η ανεπαρκής και ανίκανη κυβέρνηση είναι η χειρότερη

«Ο κ. Ξυδάκης παραδέχεται, με σημερινές του δηλώσεις σε ραδιοφωνικό σταθμό, ότι το πρωθυπουργικό γραφείο δεν είναι συγκροτημένο, ώστε να συντονίζει την εργασία της κυβέρνησης», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΝΔ με αφορμή δηλώσεις του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ στο ραδιοφωνικό σταθμό Παραπολιτικά 90,1.

«Ανακάλυψε, ξαφνικά, αυτό που όλη η ελληνική κοινωνία έχει αντιληφθεί, εδώ και πολύ καιρό. Ότι με επιλογές τύπου Καρανίκα και διορισμούς ημετέρων η χώρα θα βουλιάζει όλο και πιο βαθιά στο βούρκο της κρίσης», αναφέρει η ΝΔ και προσθέτει «αυτή η ανεπαρκής, ιδεοληπτική και ανίκανη κυβέρνηση είναι η χειρότερη που γνώρισε η χώρα, από τη Μεταπολίτευση και έπειτα. Γι' αυτό η χώρα χρειάζεται άμεσα πολιτική αλλαγή».