"Μετά το κλείσιμο της β' αξιολόγησης της 15ης Ιουνίου και την εκταμίευση της δόσης, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συνιστά την άρση της διαδικασίας ελέγχου υπερβολικού ελλείμματος για την Ελλάδα", αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου και σημειώνουν:
"Η απόφαση της Επιτροπής αποτελεί ένα ακόμα βήμα προς την έξοδο από την κρίση και την επιστροφή στην ομαλότητα.
Η Ελλάδα γυρνά σελίδα και η κυβέρνηση εισέρχεται με σταθερό βηματισμό στο κεφάλαιο της υλοποίησης ενός σχεδίου κοινωνικά δίκαιης και οικονομικά βιώσιμης ανάπτυξης."