Και λέμε ηχηρή, γιατί το τελευταίο διάστημα ο κ. Θεοχάρης, ανεξάρτητος βουλευτής, προερχόμενος από το Ποτάμι, "φλέρταρε" έντονα και με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Είχε αφήσει ανοιχτό να στηρίξει την κυβέρνηση σε ενδεχόμενη πρόταση μομφής, ενώ επίσης δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να υπερψηφίσει τη Συμφωνία των Πρεσπών.
Με τη μεταγραφή του στη ΝΔ βέβαια τα δεδομένα αλλάζουν...
Στο πλαίσιο αυτό αποφάσισα να ανταποκριθώ στο κάλεσμα του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη προς τις κεντρώες δυνάμεις και να συστρατευτώ στον αγώνα του. Και καλώ όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες να συνδράμουν ενεργά στο άνοιγμα μιας νέας σελίδας για την πρόοδο και την ευημερία της χώρας και των πολιτών της".



