• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
ΝΔ: Η αστυνομία μπορεί να κάνει τη δουλειά της
14:10 - 11 Απρ 2019

ΝΔ: Η αστυνομία μπορεί να κάνει τη δουλειά της

Με ανακοίνωσή της η Νέα Δημοκρατία σχολιάζει την επιχείρηση που διενήργησε η αστυνομία στα Εξάρχεια την Πέμπτη τονίζοντας ότι οι δυνάμεις ασφαλείας μπορούν να επιβάλλουν την τάξη, αρκεί η κυβέρνηση να τις αφήσει να κάνουν το έργο τους.

Η ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του κόμματος:

«Μετά την κλιμάκωση της βίας στα Εξάρχεια, με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την επίθεση με μαχαίρια σε Εισαγγελικό Λειτουργό και σε άνδρες του Λιμενικού, η Ελληνική Αστυνομία έδειξε σήμερα ότι μπορεί κάλλιστα να επιβάλλει την τάξη, αρκεί η κυβέρνηση να την αφήσει να κάνει τη δουλειά της. Η εκκένωση τριών κτιρίων που βρίσκονταν υπό κατάληψη και οι συλλήψεις που ακολούθησαν, θα πρέπει να γίνουν οδηγός για την αποκατάσταση της νομιμότητας. Τα Εξάρχεια και κάθε γειτονιά της Αθήνας ανήκουν στους κατοίκους τους και όχι στις συμμορίες που τις λυμαίνονται».

Τελευταία τροποποίηση στις 11/04/2019 - 14:24