• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Γεννηματά: Η Ελλάδα βγαίνει χαμένη από τη Σύνοδο Κορυφής
13:43 - 02 Οκτ 2020

Γεννηματά: Η Ελλάδα βγαίνει χαμένη από τη Σύνοδο Κορυφής

«Δυστυχώς η Ελλάδα βγήκε χαμένη από τη Σύνοδο Κορυφής. Όλα τ' άλλα είναι ωραιοποιήσεις. Δεν είναι αυτά που περίμενε ο ελληνικός λαός. Ο κ. Μητσοτάκης έδωσε πολλά και πήρε υποσχέσεις», σχολίασε η Φώφη Γεννηματά, για τις αποφάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου πριν λίγο στη Βουλή.

Παρεμβαίνοντας στη συζήτηση επερώτησης του Κινήματος Αλλαγής για το επιτελικό κράτος, η κ. Γενημματά παρατήρησε πως με τις αποφάσεις που ελήφθησαν για την Τουρκία, η ΕΕ έκανε βήματα πίσω στην υπέράσπιση του Διεθνούς Δικαίου. «Ανέχθηκαν την Τουρκία και δεν τόλμησαν να μιλήσουν ούτε για κυρώσεις», τόνισε η πρόεδρος του ΚΙΝΑΛ.

Καταλόγισε πλήρη ευθύνη στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, επαναλαμβάνοντας ότι ασκεί διπρόσωπη πολιτική. «Χθες μάθαμε και πάλι για μια νέα συμφωνία μέσω του ΝΑΤΟ. Που το πάει ο κ. Μητσοτάκης;», ανέφερε η Φώφη Γεννηματά.