• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
Το Twitter ζητά από απολυμένους να επιστρέψουν στη δουλειά
12:44 - 07 Νοε 2022

Το Twitter ζητά από απολυμένους να επιστρέψουν στη δουλειά

Αφού προχώρησε στην απόλυση της μισής εταιρείας την περασμένη Παρασκευή, το Twitter τώρα απευθύνεται σε δεκάδες υπαλλήλους, οι οποίοι έχασαν τη δουλειά τους, και τους ζητάει να.. επιστρέψουν.  

Πιο συγκεκριμένα, όπως μεταδίδει το Bloomberg, μερικοί εκ των υπαλλήλων που καλούνται να επιστρέψουν απολύθηκαν κατά λάθος, σύμφωνα με όσα δηλώνουν ενημερωμένες πηγές.

Μάλιστα, οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι άλλοι αφέθηκαν να φύγουν προτού η διοίκηση συνειδητοποιήσει ότι η δουλειά και η εμπειρία τους μπορεί να είναι απαραίτητη για τη δημιουργία των νέων χαρακτηριστικών που οραματίζεται ο Μασκ.

Υπενθυμίζεται ότι το Twitter απέλυσε σχεδόν 3.700 άτομα αυτή την εβδομάδα μέσω email, για να μειώσει τα κόστη μετά την εξαγορά του Μασκ, η οποία έκλεισε στα τέλη Οκτωβρίου.

{https://twitter.com/elonmusk/status/1588671155766194176}

«Όσον αφορά τη μείωση της εργατικής δύναμης του Twitter, δυστυχώς δεν υπάρχει επιλογή όταν η εταιρεία χάνει πάνω από 4 εκατομμύρια δολάρια/ημέρα», έγραψε ο Μασκ στο Twitter την Παρασκευή.