ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Βερολίνο: Τουριστικά «Όσκαρ» σε La Mer Resort & Spα και The Chania Hotel

09:48 - 14 Μαρ 2024 | ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Βερολίνο: Τουριστικά «Όσκαρ» σε La Mer Resort & Spα και The Chania Hotel
Με τα σημαντικότερα διεθνή βραβεία της τουριστικής βιομηχανίας τιμήθηκαν τα ξενοδοχεία του Ομίλου Γελασάκη. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια της μεγάλης έκθεσης τουρισμού υτου Βερολίνου ITB 2024 οι δυο μονάδες διακρίθηκαν για το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών τους στον κλάδο της ελληνικής φιλοξενίας. Έτσι, το νέο 5* ξενοδοχείο The Chania Hotel, που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης των Χανίων, έλαβε το βραβείο Greece’s Leading City Hotel 2024, και το 5* ξενοδοχείο La Mer Resort & Spa, που βρίσκεται ανατολικά της πόλης των Χανίων, στην περιοχή Καβρός, έλαβε το βραβείο Greece’s Leading Resort 2024.

Να σημειωθεί, ότι από το 1993 τα World Travel Awards αναγνωρίζουν, επιβραβεύουν και αναδεικνύουν την αριστεία σε όλους τους τομείς της παγκόσμιας τουριστικής και ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Έχει, δε, ιδιαίτερη σημασία, ότι για τα World Travel Awards ψηφίζουν τόσο επαγγελματίες του τουριστικού και ταξιδιωτικού κλάδου, όσο και ιδιώτες απ’ όλον τον κόσμο.

Η δεξίωση στο κόκκινο χαλί των «Όσκαρ της τουριστικής βιομηχανίας», όπως αυτά χαρακτηρίζονται, πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Ritz-Carlton στο Βερολίνο, την Τετάρτη 7/3/2024 στα πλαίσια διεξαγωγής της Διεθνούς Έκθεσης Τουρισμού ITB.

Για τον Ομιλο Γελασάκη τα βραβεία παρέλαβαν ο κ. Αντώνης  Γελασάκης, ιδιοκτήτης των ξενοδοχείων και CEO Travel & Hospitality Divisions και η κα Κική Μπολιεράκη, Finance & Audit Manager.

“Αποτελεί για μας μια ξεχωριστή τιμή και επιβράβευση μιας συνεχούς προσπάθειας να διασφαλίσουμε την παροχή στους επισκέπτες μας υψηλής στάθμης τουριστικές περιουσίες, έχοντας πάντα ως βασικό γνώμονα δράσης τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής αειφορίας” τόνισε ο κ. Αντώνης Γελασάκης, σε δήλωσή του με αφορμή τη νέα αυτή σημαντική βράβευση για τον Όμιλο, τονίζοντας ότι “η διάκριση δίνει ακόμη μεγαλύτερη ώθηση για ανάπτυξη”.

Από την πλευρά της η κα Κική Μπολιεράκη στάθηκε “στη συλλογική προσπάθεια, που καταβάλλουν εργαζόμενοι και διοίκηση με στόχο τη βέλτιστη απόδοση σε κάθε¨πεδίο δραστηριότητας και την διασφάλιση υψηλού δείκτη ικανοποίησης από τους επισκέπτες”.  

Παρόντες, μάλιστα, στην εκδήλωση, ήταν και εκπρόσωποι της εταιρείας Loguersπου έχει αναλάβει τις πωλήσεις και το marketing των δύο ξενοδοχείων.

 
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.