ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΟΠΑΠ: Retail και online τα δύο «κλειδιά» της επιτυχίας

08:03 - 01 Ιουν 2022 | Αναλύσεις
ΟΠΑΠ: Retail και online τα δύο «κλειδιά» της επιτυχίας
Στο έπακρο εκμεταλλεύθηκε ο ΟΠΑΠ την επιστροφή στην κανονικότητα, αποδεικνύοντάς το με τα ικανοποιητικότατα οικονομικά αποτελέσματα του φετινού α’ τριμήνου. Η άρση των περιορισμών -λόγω της πανδημίας του κορονοϊού- οδήγησε σε δεκαπλασιασμό των καθαρών κερδών του, δείχνοντας στην ουσία ότι ο ΟΠΑΠ μπορεί να πετύχει πολλά σε κανονικές συνθήκες.

Με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ο CEO του ΟΠΑΠ, Jan Karas (φωτο), χαρακτήρισε ως «όχημα» την ισχυρή συνεισφορά των retail δραστηριοτήτων, αλλά και τη συνεχιζόμενη θετική δυναμική των online δραστηριοτήτων. «Τα αποτελέσματά μας επαναβεβαιώνουν την ελκυστικότητα των retail και online προτάσεών μας, τη δύναμη του διαφοροποιημένου προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας, την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου μας και την ισχυρή οικονομική θέση μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Karas.

Μάλιστα, η ενθαρρυντική απόδοση των retail δραστηριοτήτων το α’ τρίμηνο του 2022 ήρθε κατά τη διάρκεια μιας περιόδου μακροοικονομικών προκλήσεων, ενώ η άρση των περιορισμών πρόσβασης από την 1η Μαΐου και της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας από σήμερα, 1η Ιουνίου, αναμένεται να βοηθήσουν την επισκεψιμότητα στα καταστήματα ΟΠΑΠ.

Η ισχυρή συνεισφορά του online στοιχείου, σε συνδυασμό με την πλήρη λειτουργία των καταστημάτων, οδήγησαν επίσης στην αύξηση των καθαρών εσόδων προ εισφορών (GGR) κατά 162,5%, σε σύγκριση με το περσινό α’ τρίμηνο, τα οποία διαμορφώθηκαν σε €457,2 εκατ. Παράλληλα, τα GGR των παιχνιδιών αθλητικού στοιχηματισμού ανήλθαν σε €152,8 εκατ. το α’ τρίμηνο 2022 έναντι €82,4 εκατ. το α’ τρίμηνο του 2021, καταγράφοντας αύξηση 85,6% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Εμφανίστηκαν ενισχυμένα λόγω και της επαναλειτουργίας του retail δικτύου σε συνδυασμό με την ισχυρή συνεισφορά του online.

Απαρατήρητες δεν πέρασαν οι επιδόσεις του διαδικτυακού ΤΖΟΚΕΡ, με τα έσοδά του να αποτελούν περισσότερο από το 13% των συνολικών εσόδων του παιχνιδιού το πρώτο τρίμηνο. Ισχυρές επιδόσεις, παρά την επαναλειτουργία των retail δραστηριοτήτων, κατέγραψαν ακόμη τα GGR από το διαδικτυακό καζίνο, τα οποία ανήλθαν σε €41,5 εκατ. το φετινό α’ τρίμηνο.

Πλέον τα «βλέμματα» στρέφονται στη γενική συνέλευση των μετόχων της 9ης Ιουνίου, στην οποία αναμένεται να δοθεί το «πράσινο φως» για τις αμοιβές τους, ύψους €1,40 ανά μετοχή. Ειδικότερα, οι μέτοχοι θα κληθούν να αποφασίσουν για τη διανομή μερίσματος και την επιστροφή κεφαλαίου ύψους €317,57 εκατ. Σε περίπτωση που δεν επιτευχθεί η απαιτούμενη απαρτία, η επαναληπτική γενική συνέλευση θα πραγματοποιηθεί στις 16 Ιουνίου.

Αριστοτέλης Παππάς

Τελευταία τροποποίηση στις 12:49 - 01 Ιουν 2022
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.