ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας
Το λιμάνι του Βόλου, ένα κλασικό παράδειγμα για το πώς μπορεί να κολλήσουν τα πράγματα

Το λιμάνι του Βόλου, ένα κλασικό παράδειγμα για το πώς μπορεί να κολλήσουν τα πράγματα Κύριο

10:09 - 10 Οκτ 2023
Άγγελος Κωβαίος

Γράφει ο Άγγελος Κωβαίος

Ένα απολύτως χαρακτηριστικό παράδειγμα του ελληνικού χάους και των λόγων για τους οποίους παρουσιάζονται καθυστερήσεις και εμπόδια στις επενδύσεις, τις απορροφήσεις κονδυλίων ή ακόμη και στην εκτέλεση του Ταμείου Ανάκαμψης, προσφέρεται στην περίπτωση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου.

Ο διαγωνισμός που είχε προκηρυχθεί από το ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του 67% των μετοχών κατέληξε το καλοκαίρι στην υποβολή τεσσάρων προτάσεων από τους εξής ενδιαφερόμενους: 

 

  • Κοινοπραξία Goldair Cargo A.E. – Goldair Handling Α.Ε.
  • Κοινοπραξία Israel Shipyards Ltd – Χαλυβουργία Ελλάδος Α.Ε.
  • Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης Α.Ε.
  • Mariner Capital Ltd.

 

Τελικά, ο έλεγχος του 67% του ΟΛΒ δόθηκε στον ΟΛΘ, ο οποίος κατέβαλε και το υψηλότερο αντίτιμο, 51 εκατ. ευρώ. 

 

Όμως στη συνέχεια, η Goldair προσέφυγε στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών. Η εταρεία επικαλείται, σύμφωνα με πληροφορίες, παρέμβαση συμφερόντων και συγκεκριμένα υπαινίσσεται τη συμμετοχή του Εντεταλμένου Συμβούλου και Εκτελεστικού Μέλους του ΤΑΙΠΕΔ Παναγιώτη Σταμπουλίδη στο ΔΣ του ΟΛΘ. 

 

Το θέμα είναι ότι η συμμετοχή του εντεταλμένου συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ στο ΔΣ του ΟΛΘ ουδέποτε ήταν κρυφή, καθώς και ότι η καταβολή ενός τόσο υψηλού τιμήματος (διπλάσιου από εκείνο της Goldair, εν προκειμένω), δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί ύποπτη ως προς οτιδήποτε. 

 

Συνεπώς, έχουμε μία κλασική περίπτωση για το πώς μπορεί να κολλάνε και να καθυστερούν τα πράγματα, για οποιονδήποτε λόγο…

 

Τελευταία τροποποίηση στις 10:47 - 10 Οκτ 2023
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.