ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πακτωλός χρημάτων για διαφημίσεις εταιρειών κρυπτονομισμάτων- Αποκορύφωμα το Super Bowl

10:33 - 16 Φεβ 2022 | Νομίσματα
Πακτωλός χρημάτων για διαφημίσεις εταιρειών κρυπτονομισμάτων- Αποκορύφωμα το Super Bowl
Οι κρύπτο-εταιρείες ποντάρουν στο ότι οι αθλητικές διαφημίσεις θα τις βοηθήσουν να κυριαρχήσουν και αυτό φάνηκε και στο πρόσφατο Super Bowl.

Καμία εταιρεία δεν έχει ξοδέψει όσα χρήματα έδωσε η Crypto.com για μία διαφήμιση στο Super Bowl, ενώ πέρυσι είχε πετύχει συμφωνία $700 εκατομμυρίων για να μετονομαστεί το Staples Center στο Λος Άντζελες σε Crypto.com Arena.

Η Crypto.com έτρεξε μία εντυπωσιακή διαφήμιση, δίπλα σε μεγάλες εταιρείες όπως οι Budweiser, GM και Pringles, καθώς και αντίπαλες κρύπτο-πλατφόρμες, προκειμένου να αυξήσει δραστικά των αριθμό των χρηστών της. Άλλες πλατφόρμες κρυπτονομισμάτων, όπως η FTX, η Bitbuy και η eToro, είχαν επίσης διαφημίσεις στο Super Bowl.

Πέρυσι, η Crypto.com κυκλοφόρησε μία καμπάνια $100 εκατομμυρίων σε 20 χώρες με πρωταγωνιστή τον Matt Damon, υπέγραψε συμφωνίες για χορηγίες με τους Philadelphia 76ers, με το Ultimate Fighting Championship και με την Formula 1, ενώ πήρε τα δικαιώματα για την ονομασία του πρώην Staples Center για 20 χρόνια. Η Crypto.com Arena φιλοξένησε το μουσικό φεστιβάλ του Super Bowl.

Η Crypto.com είναι το εμπορικό όνομα μίας ομάδας παγκόσμιων οργανισμών που λειτουργούν κάτω από το όνομα Foris DAX. Τα οικονομικά της δεν είναι διαθέσιμα δημοσίως και δεν έχει αποκαλύψει τους επενδυτές της. Ωστόσο, έχει πει ότι δεν υποστηρίζεται από κάποιον επενδυτή της Wall Street.

Αυτές οι επιθετικές της κινήσεις μάρκετινγκ φαίνονται περίεργες σε πολλούς, καθώς πιστεύουν ότι είναι ένα σημάδι ότι θα σκάσει η φούσκα της κρύπτο-αγοράς.

“Υπάρχει ένας τεράστιος αριθμός χρημάτων που κυκλοφορούν στο σύστημα αυτή την στιγμή, και γι’ αυτό όλοι ψάχνουν τρόπους για να τα χρησιμοποιήσουν” είπε ο Adam Shapiro, ένας συνέταιρος της επενδυτικής εταιρείας, Klaros Group.

Η Crypto.com ιδρύθηκε από επιχειρηματίες από το Χονγκ Κονγκ, και είναι η έκτη μεγαλύτερη υπηρεσία ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων από πλευράς ημερησίου όγκου. Έχει πάνω από 10 εκατομμύρια χρήστες αλλά θέλει να φτάσει στους 1 δισεκατομμύριο, και να γίνει μία από τις κορυφαίες 20 παγκόσμιες εταιρείες.

Η στρατηγική της είναι να βρίσκεται μπροστά σε καθημερινούς Αμερικάνους μέσω αθλητικών συνεργασιών. Οι διαφημίσεις του Super Bowl φτάνουν περίπου σε 100 εκατομμύρια τηλεθεατές. Η Broadcaster NBC χρεώνει έως και $7 εκατομμύρια για 30 δευτερόλεπτα.

Η στρατηγική

Το 2021 ήταν μία πολύ καλή χρονιά για τα κρυπτονομίσματα, τα οποία κατάφεραν να ξεπεράσουν τα $3 τρισεκατομμύρια.

Το Crypto.com έχει προσπαθήσει να ξεχωρίσει με επώνυμες συνεργασίες, όπως αυτή που ανακοινώθηκε τον περασμένο μήνα με τον LeBron James των Los Angeles Lakers.

“Η στρατηγική που χρησιμοποιούν είναι ότι έχουν πολλά λεφτά. Ας γίνει γνωστό το όνομά μας” είπε ο Robert Siegel, ένας επενδυτής και καθηγητής στο Stanford Graduate School of Business.

H Crypto.com ξεκίνησε ως ένα χαρτοφυλάκιο για κρυπτονομίσματα και πλατφόρμα πληρωμών που λεγόταν Monaco. Το 2017, κατάφερε να συγκεντρώσει $25 εκατομμύρια μέσω μίας Αρχικής Νομισματικής Προσφοράς. Το 2018 μετονομάστηκε σε Crypto.com και το 2019 κυκλοφόρησε την υπηρεσία ανταλλαγής κρυπτονομισμάτων.

Πέρυσι, η Crypto.com ανακοίνωσε ότι θα επεκτείνει τους θεσμικούς πελάτες της, όπως hedge funds.

Σε αντίθεση με το Binance, το Coinbase και άλλους αντιπάλους, η Crypto.com υποστηρίζει ότι δεν έχει συγκεντρώσει χρηματοδότηση από ιδρύματα.

“Βγάζουν λογικά πολλά χρήματα σε μία περίοδο όπου η αγορά βασίζεται αρκετά στις υποθέσεις” είπε ο Spiegel.

Κάποιοι παρομοιάζουν την μανία με τα κρυπτονομίσματα και την ταχύτατη ανάπτυξη της Crypto.com με την dot-com φούσκα όπου κάποιες παραφουσκωμένες τεχνολογικές εταιρείες έσκασαν. Γι’ αυτό, υπάρχουν προειδοποιήσεις ότι οι επενδυτές θα παρατήσουν τα ριψοκίνδυνα ψηφιακά αγαθά όταν η Ομοσπονδιακή Τράπεζα Αποθεμάτων των ΗΠΑ αρχίσει να ανεβάζει σημαντικά τα επιτόκια.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.