Αυτό έδειξε η σχετική έρευνα του ινστιτούτου, η οποία είδε τη Δευτέρα το φως της δημοσιότητας, την ώρα που η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης προσπαθεί να ξεπεράσει την ύφεση που προκάλεσε η πανδημία.
Τη μεγαλύτερη απαισιοδοξία εμφανίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου της ψυχαγωγίας, ο οποίος έχει δεχτεί ισχυρό πλήγμα από τον κορονοϊό. Οι εν λόγω επιχειρήσεις εκτιμούν ότι οι περιορισμοί θα διαρκέσουν για ακόμη 13 μήνες, ενώ την ίδια ώρα ο κλάδος των αναψυκτικών εμφανίζεται πιο αισιόδοξος προβλέποντας περιορισμούς για ακόμη 6,4 μήνες.