ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Εκατομμύρια άτομα στις ΗΠΑ «παραβλέπουν» τη δεύτερη δόση εμβολίου

09:00 - 26 Απρ 2021 | Ειδήσεις
Εκατομμύρια άτομα στις ΗΠΑ «παραβλέπουν» τη δεύτερη δόση εμβολίου
Περισσότεροι από πέντε εκατομμύρια άνθρωποι, που αντιστοιχούν σχεδόν στο 8% αυτών που έλαβαν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού των Pfizer ή Moderna στις Ηνωμένες Πολιτείες, δεν έχουν προσέλθει στο ραντεβού για τη δεύτερη δόση τους, σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, όπως μεταδίδουν οι New York Times.

Το ποσοστό αυτό είναι σχεδόν διπλάσιο από το αντίστοιχο ποσοστό των ατόμων που έχασαν τη δεύτερη δόση έως τα μέσα Φεβρουαρίου.

Ο αριθμός δείχνει πώς οι αρχές υγείας δεν χρειάζεται απλώς να εργαστούν για να πείσουν όσους αρνούνται να εμβολιαστούν, πρέπει επίσης να εργαστούν για να βεβαιωθούν ότι οι άνθρωποι πηγαίνουν για τη δεύτερη τους δόση.

Οι λόγοι για την απώλεια της δεύτερης δόσης του εμβολίου ποικίλλουν. Μερικοί δεν θέλουν να διακινδυνεύσουν τις παρενέργειες και άλλοι πιστεύουν ότι η μία δόση τους έδωσε αρκετή προστασία έναντι της COVID-19.

Ορισμένοι πάροχοι εμβολίων ακύρωσαν ραντεβού επειδή δεν είχαν αρκετή προμήθεια ή είχαν λάβει διαφορετική μάρκα εμβολίου. Είναι πιθανό λοιπόν ότι όταν αντιμετώπισαν αυτό το εμπόδιο κάποιοι δεν έψαξαν να βρουν άλλο πάροχο.

Ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες έχουν ακολουθήσει μια στρατηγική εστίασης στη λήψη μιας δόσης σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους και ανησυχούν λιγότερο για τη δεύτερη δόση. Και ορισμένοι εμπειρογνώμονες των ΗΠΑ πίεζαν για μια παρόμοια στρατηγική στην αρχή της εκστρατείας εμβολιασμού, αλλά ο Δρ Άντονι Φάουτσι, ο κορυφαίος εμπειρογνώμονας για τις μολυσματικές ασθένειες της χώρας, διαφώνησε.

Παρόλο που μελέτες έχουν δείξει ότι υπάρχει υψηλό επίπεδο προστασίας μετά από μία δόση, δεν είναι σαφές πόσο διαρκεί και μπορεί επίσης να μην παρέχει τόσο μεγάλη προστασία σε παραλλαγές του ιού.

Παρά την ανησυχία, οι Times επισημαίνουν ότι το ποσοστό των ανθρώπων που κάνουν τη δεύτερη δόση εξακολουθεί να είναι υψηλό. 

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.