Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις ρούχων, τσαντών και αρωμάτων, διαμορφώθηκαν το 2020 στα 10,1 δισ. δολάρια, σημειώνοντας πτώση (σε σταθερό νόμισμα) 18%, ποσοστό υψηλότερο σε σχέση με τις ανταγωνιστικές.
Να σημειωθεί πως τα έσοδα της ανταγωνίστριας LVMH υποχώρησαν 16% το 2020, ενώ αυτά της Hermes κατά μόλις 6%.
"Καθώς μιλάμε, παρουσιάζουμε ανάπτυξη σε διψήφιο ποσοστό έναντι του 2019 μέχρι στιγμής, και δεν βλέπουμε γιατί να μην συνεχιστεί αυτή η τάση”, δήλωσε ο επικεφαλής των οικονομικών.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η Κίνα και οι ΗΠΑ ηγούνται της ανάκαμψης.