Αξίζει να σημειωθεί πως η Hamburg Sud θα διατηρηθεί ως έχει αφού με αυτό τον τρόπο αποφεύγονται ενοποίησης και απορρόφησης.
Η Hamburg Sud διαθέτει στόλο 134 πλοίων μεταφοράς containers και το 2016 είχε έσοδα 5,64 δισ. ευρώ. Η Maersk που το 2016 είχε στο στόλο της 743 πλοία, πέτυχε έσοδα ύψους 20,72 δισ. ευρώ.
Με την εξαγορά θα αυξήσει το μερίδιο της στη διεθνή αγορά από 16% στο 18,7% ενώ και οι δύο εταιρείες από τις συνέργειες εκτιμάται πως θα εξοικονομήσουν την επόμενη διετία περί τα 400 εκ. ευρώ.