ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

CEO κάθισε 50 ώρες στην τουαλέτα για να προσελκύσει επενδυτές

07:55 - 08 Οκτ 2021 | Επιχειρήσεις
CEO κάθισε 50 ώρες στην τουαλέτα για να προσελκύσει επενδυτές
Έναν πρωτότυπο τρόπο βρήκε CEO εταιρείας στην Αυστραλία προκειμένου να προσελκύσει επενδυτές, πετυχαίνοντας, πάντως, τον στόχο του.

Ο Σάιμον Γκρίφιθς είναι το ένα από τα τρία ιδρυτικά μέλη της εταιρείας «Who Gives a Crap» που έχει ως στόχο να βελτιώσει τις συνθήκες υγιεινής στις αναπτυσσόμενες χώρες, πουλώντας βιώσιμα καθημερινά προϊόντα υγιεινής.

Για κάθε προϊόν που πουλάει, όπως το προϊόν-κατατεθέν της εταιρείας, το χαρτί υγείας που είναι φτιαγμένο από 100% ανακυκλώσιμα υλικά, δωρίζει το 50% των κερδών στο χτίσιμο τουαλετών για όσους έχουν ανάγκη.

«Υπάρχουν ακόμα δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι χωρίς πρόσβαση σε τουαλέτα, γι' αυτό και δωρίζουμε το ήμισυ των κερδών μας», είπε ο Γκρίφιθς, που μαζί με τους συνιδρυτές Γέχαν Ρατνατούνγκα και Ντάνι Αλεξάντερ, δούλεψαν σε συνεργασία με ανθρωπιστικές οργανώσεις ανά τον κόσμο, συνειδητοποιώντας το μέγεθος του προβλήματος.

Έμπνευση στην... τουαλέτα

Οι τρεις τους αποφάσισαν να ιδρύσουν την εταιρεία το 2012, πουλώντας κυρίως κάτι που χρειάζονται όλοι: χαρτί υγείας.

Όπως είπε ο Γκρίφιθς, η έμπνευση του ήρθε όταν καθόταν στην τουαλέτα και χρησιμοποιούσε χαρτί υγείας!

Επόμενο πρόβλημα που έπρεπε να λυθεί αφού κατέστρωσαν το επιχειρηματικό τους πλάνο ήταν να συγκεντρώσουν το απαραίτητο κεφάλαιο για να προχωρήσουν στην πρώτη τους μαζική παραγωγή.

Ο στόχος ήταν τα 50.000 δολάρια, με τον Γκρίφιθς να προχωρά σε μια πρωτότυπη... καμπάνια. Κάθισε στην τουαλέτα στη άδεια αποθήκη της εταιρείας και μέσω ζωντανής μετάδοσης διεμήνυσε ότι δεν πρόκειται να σηκωθεί αν δεν συγκεντρώσει το απαιτούμενο ποσό.

Τελικά χρειάστηκε να παραμείνει στην... ιδιαίτερη θέση του για 50 ώρες, αλλά τα κατάφερε και έτσι τον Μάρτιο του 2013 κυκλοφόρησε το πρώτο προϊόν της εταιρείας.

Έκτοτε, η εταιρεία εξαπλώθηκε σε αρκετές πόλεις των ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο, άνοιξε την πρώτη αποθήκη της στην Ευρώπη και σκοπεύει να επεκταθεί και στον Καναδά.

Επίσης, μεγάλωσε και τη γκάμα των προϊόντων της, πουλώντας, εκτός από χαρτί υγείας, και χαρτομάντηλα από μπαμπού, χαρτοπετσέτες και μια νέα επαναχρησιμοποιούμενη και πλενόμενη πετσέτα-σφουγγάρι.

Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει δωρίσει 10,8 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας σε πρότζεκτ που έχουν να κάνουν με την υγιεινή.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.