ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τα Starbucks έτοιμα να μπουν στον κόσμο των NFTs

07:56 - 08 Απρ 2022 | Επιχειρήσεις
Τα Starbucks έτοιμα να μπουν στον κόσμο των NFTs
Άλλος ένας κολοσσός ετοιμάζεται να εισέλθει στον κόσμο των NFTs. Στις 4 Απριλίου, ο δισεκατομμυριούχος επιχειρηματίας και διευθύνων σύμβουλος των Starbucks, Χάουαρντ Σουλτς, ανακοίνωσε σε ένα Open Forum ότι η εταιρεία σχεδιάζει να εισέλθει στον κλάδο NFT πριν από το τέλος του 2022. Η είδηση ​​επιβεβαιώθηκε από την ίδια την εταιρεία λίγες ώρες αργότερα.

Αν και ο Σουλτς δεν έδωσε ακριβή ημερομηνία για το πότε η εταιρεία θα μεταφερόταν στον κόσμο του NFT, διαβεβαίωσε ότι θα ήταν «κάποια στιγμή πριν από το τέλος αυτού του ημερολογιακού έτους».

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, ο Σουλτς ρώτησε το κοινό πόσοι είχαν ακούσει για τα NFTs. Ρώτησε επίσης πόσοι από αυτούς είχαν εμπλακεί σε NFTs ή συμμετείχαν σε επενδύσεις NFT. Παρόλο που το δωμάτιο έμεινε σχεδόν σιωπηλό, ο Σουλτς εξήγησε ότι το περιβάλλον ήταν νέο και ότι τα Starbucks είχαν τα καλύτερα εργαλεία και συλλογές για να κινηθούν μέσα σε αυτό.

«Αν κοιτάξετε τις εταιρείες, τις επωνυμίες, τις διασημότητες, τους influencers που προσπαθούν να δημιουργήσουν μια ψηφιακή πλατφόρμα NFT και επιχείρηση, δεν μπορώ να βρω μία από αυτές που να έχει τον θησαυρό των περιουσιακών στοιχείων που έχουν τα Starbucks από συλλεκτικά αντικείμενα μέχρι ολόκληρη την κληρονομιά της εταιρείας», επεσήμανε.

Ο νέος διορισμός του Σουλτς ως Διευθύνοντος Συμβούλου της εταιρείας θα μπορούσε να κάνει τα Starbucks ακόμα πιο φιλικά προς τα κρυπτονομίσματα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι άλλοι κολοσσοί, όχι μόνο πειραματίζονται με NFTs, αλλά δημιουργούν και νέες εμπειρίες, όπως καταστήματα στο metaverse.

Τι θα μπορούσαν να φέρουν τα Starbucks στον κόσμο των NFTs;

Όπως επεσήμανε ο Σουλτς στην ομιλία του, τα Starbucks δεν είναι απλώς μια μάρκα καφέδων και αναψυκτικών, αλλά μια εταιρεία με χρόνια παράδοσης, ιστορίας και συλλεκτικά αντικείμενα σε όλο τον κόσμο που ένας ψηφιακός καλλιτέχνης μόνος του δεν θα μπορούσε να ανταγωνιστεί.

Κάτι που σημαίνει ότι, εάν η εταιρεία το αποφασίσει, θα μπορούσε να δημιουργήσει μια από τις μεγαλύτερες αγορές NFTs στον κόσμο. Ακόμα κι αν επρόκειτο να συνεργαστεί με άλλες παρόμοιες μάρκες στον κλάδο, όπως η Coca-Cola, η Budweiser ή η Pepsi-Cola, οι επιχειρηματικές ευκαιρίες θα μπορούσαν να είναι τεράστιες, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι αυτές οι μάρκες χρησιμοποιούνται ήδη για να ευχαριστήσουν την καταναλωτική βάση τους με συλλεκτικά αντικείμενα. όπως κουτάκια, μπουκάλια και ειδικές εκδόσεις των αγαπημένων τους ποτών.

Η αξία των Starbucks αποτιμάται περίπου στα 96,7 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ αυτή του OpenSea, μιας αγοράς NFTs που ιδρύθηκε το 2017, ξεπερνά ήδη τα 13,3 δισεκατομμύρια δολάρια. Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι μεγάλες εταιρείες θέλουν να αρχίσουν να επενδύουν σε αυτές τις νέες τεχνολογίες.

Και σίγουρα υπάρχει χώρος για όλους όταν πρόκειται για την ανάπτυξη επιχειρηματικών ευκαιριών που σχετίζονται με τα NFTs και το metaverse. Είναι ενδεικτικό ότι η Citi υποστηρίζει ότι τα επόμενα χρόνια, ο χώρος θα μπορούσε να αξίζει 13 τρισεκατομμύρια δολάρια, γεγονός που την μετατρέπει σε μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για ήδη «φτασμένες» εταιρείες.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.