ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η Google μπλόκαρε πάνω από 5,2 δισ. διαφημίσεις το 2022

20:03 - 29 Μαρ 2023 | Επιχειρήσεις
Η Google μπλόκαρε πάνω από 5,2 δισ. διαφημίσεις το 2022
Τη δημοσίευση του Ads Safety Report 2022 (έκθεση για την ασφάλεια σε ό,τι αφορά τις διαφημίσεις), την ετήσια αναφορά που παρουσιάζει όλες τις δράσεις σχετικά με τη διαφήμιση στις πλατφόρμες τις εταιρείας, ιδιαίτερα ως προς την ασφάλεια και την ακεραιότητα τους, ανακοίνωσε σήμερα (29/3) η Google.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η ψηφιακή διαφήμιση αποτελεί κεντρικό πυλώνα για ένα ανοιχτό και ασφαλές διαδίκτυο, το οποίο με τη σειρά του παρέχει ποικιλόμορφο και ποιοτικό περιεχόμενο για όλους, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί οφέλη για τους καταναλωτές, τις επιχειρήσεις και την κοινωνία.

Όπως ανακοινώθηκε, μέσα στο 2022, η Google:

  • Μπλόκαρε και αφαίρεσε πάνω από 5.2 δισ. διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό σημαίνει επέμβαση σε περίπου 9.000 διαφημίσεις το λεπτό
  • Περιόρισε 4,3 δισ. διαφημίσεις
  • Μπλόκαρε πάνω από 17 εκατ. διαφημίσεις που σχετίζονταν με τον πόλεμο στην Ουκρανία
  • Ανέστειλε πάνω από 6,7 εκατ. λογαριασμούς διαφημιστών, καθώς παραβίασαν τους κανόνες της εταιρείας
  • Αφαίρεσε διαφημίσεις σε πάνω από 1,5 δισ. σελίδες
  • Ανανέωσε ή πρόσθεσε 29 πολιτικές που αφορούν στους διαφημιστές και τους διαφημιζόμενους
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.