ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Dahlman Rose: Υπό πίεση ο κλάδος των φορτηγών πλοίων

12:15 - 25 Σεπ 2008 | Επιχειρήσεις
Περαιτέρω κάμψη των ναύλων, στον κλάδο των φορτηγών πλοίων βλέπει η Dahlman Rose αφενός λόγω των διακυμάνσεων των τιμών των μετάλλων και αφετέρου λόγω της χρηματοοικονομικής κρίσης, που κατά την άποψη των αναλυτών της θα επιβραδύνει τα αναπτυξιακά σχέδια πολλών χωρών και κατ' επέκταση τις οικονομίες τους.

O μεγαλύτερος κίνδυνος, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι οι τιμές των σιδηρομεταλλευμάτων του χάλυβα, όπως επίσης και τουκαύσιμου άνθρακα. Όπως εκτιμάται, αρκετές χαλυβουργίες και μεταλλουργίες ενδέχεται να μειώσουν την παραγωγή τους, ενώ αρκετές χώρες θα μειώσουν τα αναπτυξιακά τους προγράμματα κυρίως στις υποδομές.  Μεταξύ αυτών, και η Κίνα της οποίας η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε.

Οι αναλυτές για τα capesize, βλέπουν τα ναύλα να υποχωρούν στο τέταρτο τρίμηνο του 2008 στα 70.000 δολάρια, το 2009 να υποχωρούν στα 60.000 και 50.000 δολάρια το 2010.

Για τα supramaxes, οι ναύλοι εκτιμώνται στα 28.000, 24.000. και 20.000 δολάρια αντίστοιχα, ενώ για τα panamaxes στα 35.000, 30.000 και 25.000 δολάρια.

Ως εκ τούτου, η Dahlman Rose, υποβάθμισε τις μετοχές των ελληνικών συμφερόντων εισηγμένων ναυτιλιακών στην Wall,  Diana, Eagle Bulk, Genco, Golden Ocean, Navios, Paragon, Safe Bulk και Star Bulk Carriers από Βye σε Ηold, διατηρώντας σε Hold τις μετοχές των Dryships και Excell.

Η υποβάθμιση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα οι μετοχές να υποστούν ισχυρές πιέσεις.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.