ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τι έργα ανέλαβαν οι 4 μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι στο τρίμηνο Κύριο

08:05 - 01 Απρ 2022 | ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Τι έργα ανέλαβαν οι 4 μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι στο τρίμηνο
Προσεγγίζουν τα 3 δισ. ευρώ οι νέες συμβάσεις έργων που αναλαμβάνουν το προσεχές διάστημα οι 4 μεγάλοι κατασκευαστικοί όμιλοι της χώρας.

Ο όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, μέσω της θυγατρικής ΤΕΡΝΑ, επικράτησε σε δύο από τους τρεις μεγαλύτερους διαγωνισμούς, σε κοινοπραξία με τις Ακτωρ και Intrakat.

Ειδικότερα, το συγκεκριμένο σχήμα πρόκειται να υπογράψει τις συμβάσεις για το έργο επέκτασης της λεωφόρου Κύμης, της τάξεως των 434 εκατ. ευρώ, αλλά και για το τμήμα του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) από τη Χερσόνησο μέχρι τη Νεάπολη. Πρόκειται για έργο ΣΔΙΤ, εκτιμώμενου προϋπολογισμού της τάξεως των 350 εκατ. ευρώ.  Η ΤΕΡΝΑ πρόκειται να αναλάβει και τμήμα του αυτοκινητόδρομου Πάτρας – Πύργου (Γαστούνη – Πύργος). Δύο ακόμα τμήματα του έργου θα κατασκευαστούν από την Αβαξ και την Ακτωρ. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ. Ενα ακόμα έργο στο οποίο συμμετέχει η ΤΕΡΝΑ, σε κοινοπραξία με τον όμιλο Μυτιληναίου, αφορά τη νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή Αιγίου – Ρίου, προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ. Η κοινοπραξία μειοδότησε πρόσφατα, προσφέροντας έκπτωση 8,29%.

Σημαντικό αντικείμενο εξασφάλισε και ο όμιλος Μυτιληναίου, καθώς εκτός από το σιδηροδρομικό έργο Αίγιο – Ρίο ανέλαβε και το μεγαλύτερο σε αξία έργο ΣΔΙΤ, συμπράττοντας με την Αβαξ. Ο λόγος για τη νέα, υπερυψωμένη ανατολική οδό Θεσσαλονίκης (Flyover), εκτιμώμενου προϋπολογισμού 370 εκατ. ευρώ. Επίσης στη Θεσσαλονίκη ο όμιλος Μυτιληναίου επικράτησε στον διαγωνισμό για το έργο επέκτασης της προβλήτας ΣΤ΄, για λογαριασμό του ΟΛΘ. Το έργο είναι προϋπολογισμού 150 εκατ. ευρώ και θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με τις εταιρείες Rover Maritime SL και HDK SA. Ο όμιλος Μυτιληναίου μειοδότησε και στο έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας, προϋπολογισμού 200 εκατ. ευρώ.

Αντίστοιχα, ο όμιλος Ελλάκτωρ εξασφάλισε σημαντικό κατασκευαστικό αντικείμενο. Εντός της εβδομάδας επισημοποιήθηκε η ανάδειξή του ως προσωρινού μειοδότη για το τμήμα του ΒΟΑΚ από τη Νεάπολη μέχρι τον Αγιο Νικόλαο, που θα κατασκευαστεί ως δημόσιο έργο. Πρόκειται για έργο αξίας 186 εκατ. ευρώ, για το οποίο η Ακτωρ προσέφερε έκπτωση μόλις 7,1%. Παράλληλα, η Ακτωρ Παραχωρήσεις εξασφάλισε και το οδικό έργο ΣΔΙΤ Καλαμάτα – Ριζόμυλος, σε κοινοπραξία με την Intrakat. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 250 εκατ. ευρώ. Αντίστοιχα, η εταιρεία συμμετέχει μαζί με την Intrakat και στην κοινοπραξία που θα κατασκευάσει την επέκταση της Λ. Κύμης και το έτερο τμήμα του ΒΟΑΚ (Χερσόνησος – Νεάπολη).

Η Αβαξ  ανέλαβε  το σιδηροδρομικό έργο Θεσσαλονίκης – Ειδομένης, σε κοινοπραξία με την Alstom. Πρόκειται για έργο αξίας 56,7 εκατ. ευρώ. Επίσης, θα κατασκευάσει το τμήμα Μιντιλόγλι – Καραίικα, της Ολυμπίας Οδού.

 ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ

Τελευταία τροποποίηση στις 10:12 - 01 Απρ 2022
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.