Αναλυτικά οι Δείκτες Ποιότητας Λειτουργίας:
- Το διανυθέντα χιλιόμετρα, ως ποσοστό των προγραμματισμένων χιλιομέτρων στις γραμμές 1, 2 και 3, έφτασε το 100,2%, καθώς για μια ακόμη χρονιά σε έκτακτα γεγονότα (εκδηλώσεις υψηλής προσέλευσης, ποδοσφαιρικοί αγώνες κλπ) δρομολογήθηκαν επιπλέον συρμοί στο δίκτυο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
- Το ποσοστό των ακυρώσεων δρομολογίων σε ώρες αιχμής ήταν 0,0% στη γραμμή 1 και 0,2% στις γραμμές 2 και 3.
- Το ποσοστό των ακυρώσεων δρομολογίων σε ώρες μη αιχμής ήταν 0,0% στη γραμμή 1, 0,3% στη γραμμή 2 και 0,1% στη γραμμή 3, ενώ το ποσοστό ακυρώσεων δρομολογίων του Τραμ ήταν 0,4%
- Ο Δείκτης Κανονικότητας Δρομολογίων, ο οποίος αφορά τον αριθμό των εκτελεσμένων δρομολογίων με καθυστέρηση μικρότερη των 2 λεπτών, διαμορφώθηκε στο 99,9% για τις γραμμές 1 και 2 και στο 100,0% για τη γραμμή 3.
- Ο αριθμός ο βλαβών και συμβάντων, ανά 10.000 διανυθέντα οχηματοχιλιόμετρα, που προκάλεσαν ακυρώσεις ή καθυστερήσεις δρομολογίων μεγαλύτερη των 2 λεπτών έφτασαν μόλις το 0,22. (Στο Μετρό της Βαρκελώνης ο αντίστοιχος δείκτης κυμαίνεται πέριξ του 0,33)
Αναλυτικά η επιβατική κίνηση του μετρό το 2015: