ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Απέραντα πάρκινγκ τα λιμάνια λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων

10:01 - 22 Ιουν 2016 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Απέραντα πάρκινγκ τα λιμάνια λόγω των απεργιακών κινητοποιήσεων
Οι κινητοποιήσεις των εργαζομένων μετέτρεψαν σε απέραντους χώρους στάθμευσης οχημάτων τα λιμάνια.

 Μόνο στο car terminal του ΟΛΠ, βρίσκονται 2.500 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 2.000 έχουν προορισμό χώρες της Μέσης Ανατολής και τα 500 την Ελλάδα ενώ υπολογίζεται πως έχουν χαθεί περισσότερες από 20.000 κινήσεις εκφόρτωσης/φόρτωσης οχημάτων το τελευταίο διάστημα εξαιτίας της απεργίας, αφού οι εταιρίες διαμεταφοράς τους, επέλεξαν άλλα λιμάνια.

 

Όπως αναφέρουν παράγοντες της αγοράς πολλά πλοία μεταφοράς οχημάτων και κοντέινερ με αρχικό προορισμό τον Πειραιά η τη Θεσσαλονίκη, λόγω των κινητοποιήσεων των εργαζομένων κατευθύνθηκαν σε ανταγωνιστικά λιμάνια γειτονικών χωρών παρακάμπτοντας την Ελλάδα.

 

Την ίδια ώρα 40 επιχειρήσεις από τη Βόρεια Ελλάδα σκοπεύουν να καταθέσουν αγωγές για να κηρυχθεί παράνομη και καταχρηστική η απεργία ενώ παράλληλα θα διεκδικήσουν και αποζημιώσεις για τα επιπλέον κόστη και τις ζημίες με τις οποίες έχουν επιβαρυνθεί εξαιτίας των απεργιακών κινητοποιήσεων.

 

Υπολογίζεται ότι η απώλεια εσόδων για τις επιχειρήσεις στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης φτάνει τα 1,2 εκατ. ευρώ από συμβατικό φορτίο και containers. Όσο για τις ζημίες που αφορούν επιπλέον μεταφορικό κόστος αυτές ξεπερνούν τα 30 εκατ. ευρώ.

 

Έκκληση σε κυβέρνηση και εργαζόμενους σε ΟΛΠ και ΟΛΘ να βρουν άμεσα μια συμβιβαστική λύση ώστε να σταματήσουν οι συνεχιζόμενες απεργίες στα λιμάνια έκανε ο πρόεδρος της του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά και της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Βασίλης Κορκίδης επισημαίνονται ότι ήδη έχουν δημιουργηθεί τεράστια προβλήματα στην αγορά.

 

Την παρέμβαση της κυβέρνησης έχει ζητήσει με επιστολή του και ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος Κωνσταντίνος Μίχαλος.

«Οι απεργιακές κινητοποιήσεις που οδηγούν στο κλείσιμο των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, μετά τον προηγηθέντα αποκλεισμό της σιδηροδρομικής σύνδεσης Ελλάδας και Π.Γ.Δ.Μ. από πρόσφυγες και μετανάστες, αποτελεί ένα ακόμα σοβαρότατο πλήγμα για τους Έλληνες επιχειρηματίες και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεών τους» , αναφέρει ο πρόεδρος της ΚΕΕΕ.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.