Συγκεκριμένα πρόκειται για:
- την ανακατασκευή, αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό 75 οχημάτων της Γραμμής 1 του μετρό της Αθήνας, τα οποία τέθηκαν σε κυκλοφορία το 1985. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 70 εκατ. ευρώ, που συμπεριλαμβάνει πενταετή εγγύηση.
- την προμήθεια έξι νέων διρευματικών συρμών, προϋπολογισμού 80 εκατ. ευρώ
- την υπογειοποίηση της γραμμής 1 από Φάληρο μέχρι Πειραιά, με ταυτόχρονη κατασκευή νέου υπόγειου σταθμού στην περιοχή του Κεράνη (σταθμός Καμίνια προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ).
- τις πρόδρομες εργασίες της επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης προς τις δυτικές συνοικίες, προϋπολογισμού 15 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι ανάμεσα στις συμβάσεις της τρέχουσας προγραμματικής περιόδου περιλαμβάνεται και το πρώτο τμήμα γραμμής 4 του Μετρό (Άλσος Βείκου-Γουδί), αξίας 489 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, είναι αναγκαία επιπλέον χρηματοδότηση ύψους 1,16 δισ. ευρώ και σε αυτό το πλαίσιο η εταιρεία έχει πίστωση ύψους 730 εκατ. ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Ο ίδιος εκτίμησε πως στο χρηματοδοτικό μοντέλο για τις επεκτάσεις της γραμμής 4, οι οποίες ακόμη φαντάζουν μακρινές, θα υπάρξει και συμμετοχή ιδιωτών σε ποσοστό 40% του προϋπολογισμού, ύψους 2,86 δισ. ευρώ.