ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

CEO Hellenic Train: Μεταφέρουμε επιβάτες, δεν διαχειριζόμαστε την υποδομή

23:54 - 06 Μαρ 2023 | ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
CEO Hellenic Train: Μεταφέρουμε επιβάτες, δεν διαχειριζόμαστε την υποδομή
Η Hellenic Train είναι μια εταιρεία που ασχολείται μόνο με τη μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων και δεν εμπλέκεται στη διαχείριση της υποδομής, ούτε στη συντήρησή της, ούτε στην κυκλοφορία, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train, Μαουρίτσιο Καποτόρτο, σχετικά με το μοιραίο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Όπως είπε, σε συνέντευξη του στην ΕΡΤ, η Hellenic Train έχει τεθεί στη διάθεση των αρχών για κάθε πληροφορία που θα ρίξει φως στο θανατηφόρο δυστύχημα των Τεμπών. «Επιπλέον, συλλέγουμε, με εσωτερικές ομάδες εργασίας που επικεντρώνονται στο περιστατικό των Τεμπών, όλες τις έγκυρες πληροφορίες για να ρίξουμε φως στο τι συνέβη».

Ερωτηθείς για τους ισχυρισμούς εργαζόμενων πως τα συστήματα ασφαλείας δεν είναι επαρκή, ο κ. Καποτόρτο απάντησε πως τα τρένα της Hellenic Train κινούνται «σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανόνες του συστήματος που χρησιμοποιείται στους σιδηροδρόμους που πληρούν τα κριτήρια που προβλέπονται από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τυποποίησης και μετά από πιστοποίηση από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμου».

Σχετικά με το σύστημα πυρόσβεσης στο Intercity, είπε πως η μηχανή και τα βαγόνια είναι εξοπλισμένα με αυτόματα συστήματα πυρόσβεσης και φορητά συστήματα πυρόσβεσης επί της αμαξοστοιχίας, αντίστοιχα, στον αριθμό και τον τύπο που προβλέπεται από τους ισχύοντες κανονισμούς πρόληψης.

Ερωτηθείς γιατί πέντε ημέρες μετά το δυστύχημα, δεν υπάρχουν ακόμη ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τον αριθμό των επιβατών της αμαξοστοιχίας, ο πρόεδρος τις εταιρείας είπε πως δεν υπάρχει λεπτομερής κατάλογος όλων των επιβατών που επιβιβάζονται στο τρένο, διότι «το τρένο έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από ένα αεροπλάνο ή ένα πλοίο, όπου οι επιβάτες πρέπει απαραιτήτως να παρέχουν τα προσωπικά τους στοιχεία».

«Οι επιβάτες που αγοράζουν τα εισιτήριά τους μέσω διαδικτύου παρέχουν ορισμένα προσωπικά δεδομένα, όπως τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Για όσους αγοράζουν εισιτήρια στα εκδοτήρια ή εντός του τρένου, το εισιτήριο, ενώ προβλέπει την κατανομή των θέσεων, δεν είναι ονομαστικό. Oλα τα διαθέσιμα στην εταιρεία στοιχεία έχουν ήδη παρασχεθεί στις αρχές. Θα ήθελα να προσθέσω ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των θέσεων επί του τρένου, διότι στα υπεραστικά τρένα όλα τα εισιτήρια έχουν καθορισμένες θέσεις.»

Αναφορικά με το αν η εταιρεία είχε αναφέρει ποτέ ελλείψεις στις υποδομές ή στη διαχείριση του δικτύου, απαντά πως η Hellenic Train ασχολείται με τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων και, ως σιδηροδρομική εταιρεία που λειτουργεί σε υποδομή την οποία διαχειρίζεται τρίτος, βρίσκεται σε επαφή με τον διαχειριστή της υποδομής για όλες τις κατάλληλες αναφορές.

«Η επικοινωνία από την πλευρά της σιδηροδρομικής μας εταιρείας είναι έγκαιρη και περιλαμβάνει τόσο θέματα που σχετίζονται αυστηρά με την υποδομή, όσο και συνθήκες μη συνυφασμένες με την υποδομής αλλά που ενδέχεται να επηρεάσουν στην κυκλοφορία. Οι δίαυλοι και οι μέθοδοι επικοινωνίας διέπονται από συγκεκριμένες διαδικασίες».

Όσο για τα επόμενα βήματα της εταιρείας στην Ελλάδα, είπε πως η «Hellenic Train θα συνεχίσει να εργάζεται στο πλαίσιο των υφιστάμενων συμβάσεων. Η σιδηροδρομική κυκλοφορία θα βασιστεί στις υποδείξεις που θα λάβουμε από το διαχειριστή υποδομής και στο χρονοδιάγραμμα που απαιτείται για την αποκατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Η συνέχιση των δραστηριοτήτων μας δεν μπορεί να αγνοήσει την εργασία των περισσότερων από 1.200 εργαζομένων μας και, για το λόγο αυτό, βρισκόμαστε σε επαφή με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις των εργαζομένων μας».

Τελευταία τροποποίηση στις 23:53 - 06 Μαρ 2023
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.