Επίσης επιστεί την προσοχή των πελατών της να μην ανοίγουν emails από άγνωστες πηγές και να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί σε ποιες σελίδες περιηγούνται στο διαδίκτυο, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να γίνουν θύματα υποκλοπής στοιχείων μέσα από τη διαδικασία «ψαρέματος» στοιχείων χρηστών.
"Η Τράπεζα ουδέποτε έχει ζητήσει, δεν ζητά και δεν θα ζητήσει ποτέ τα στοιχεία των πελατών κατ΄ αυτόν τον τρόπο", καταλήγεις η ανακοίνωση της Eurobank.
Σύμφωνα με πληροφορίες η αναστάτωση προκλήθηκε μετά από αναφορές πελατών, που έκαναν το λάθος να απαντήσουν σε ηλεκτρονικά email, τα οποία τους ζητούσαν τους κωδικούς πρόσβασης στο ebanking τους.