ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Sky Express: Πού ποντάρει για «ισοπαλία» στην εσωτερική αεροπορική αγορά

11:57 - 28 Μαϊ 2021 | ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Sky Express: Πού ποντάρει για «ισοπαλία» στην εσωτερική αεροπορική αγορά
Επενδύσεις στο στόλο αεροσκαφών και πλασάρισμα σε μεγάλες αεροπορικές αγορές, «έξυπνη» σχεδίαση των χρονοθυρίδων πτήσεων εξωτερικού και «δέσιμο» με τα δρομολόγια εσωτερικού, αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών και δυναμική εμπορική πολιτική είναι οι βασικοί άξονες στρατηγικής για την ανάπτυξη της αεροπορικής Sky Express του Ομίλου IOGR της οικογένειας Γρύλου

Χτες (27/5) η εταιρία σε συνέντευξη τύπου με φυσική παρουσία και με όλα τα μέτρα ασφάλειας παρουσίασε τα έξι  Airbus A320neo, που απέκτησε με δυναμικές κινήσεις μέσα στην κρίση νέα και φιλικότερα προς το περιβάλλον αεροπλάνα θέλοντας σταδιακά και με προσεκτικά βήματα να αμφισβητήσει την κυριαρχία της Αegean και να πάρει μερίδια. Μάλιστα με τις νέες προσθήκες η εταιρία θα έχει φέτος 3,8 εκ διαθέσιμες θέσεις.

«Είμαστε και εμείς  εκπρόσωποι του ελληνικού τουρισμού» τόνισε χτες η γενική διευθύντρια του ομίλου IOGR (στον οποίο ανήκει η SKY express) Βασιλική Χριστίδη που τόνισε ότι η Sky έχει τα περισσότερα δρομολόγια πλέον στην Ελλάδα. «Στοχεύουμε στο equal – ισοπαλία στο εσωτερικό» σε βάθος χρόνου τόνισε και προσέθεσε ότι με τα Airbus A320neo, η SKY express έχει τη δυνατότητα να μπει σε πολύ δημοφιλή και εμπορικά δρομολόγια του εσωτερικού αλλά και του εξωτερικού. Παράλληλα έστειλε και το σχετικό μήνυμα για τη στρατηγική της εταιρίας.  «Η ύπαρξη μονοπωλίων σε οποιοδήποτε τομέα δεν λειτουργεί εποικοδομητικά για την αγορά. “Σπάμε” τα μονοπώλια όπου υπάρχουν, κάτι που θα λειτουργήσει θετικά για τους ταξιδιώτες και την κοινωνία» ενώ υπογράμμισε με νόημα ότι η εταιρία για την ανάπτυξή της βασίζεται σε ίδια κεφάλαια, ενώ έκανε μόνο χρήση των «οριζόντιων» κρατικών μέτρων στήριξης ένεκα της κρίσης.

Σε σχέση με τη στρατηγική της η κ. Χριστίδη τόνισε ότι υπάρχει η τόλμη να αξιοποιούνται οι ευκαιρίες που γεννά η κρίση. «Η τόλμη μας να επενδύσουμε μέσα στην κρίση, αποδίδει καρπούς για εμάς. Η κρίση ήταν μια ευκαιρία ανάπτυξης για την εταιρεία. Δίνουμε τη δική μας μάχη για την καθιέρωση της Ελλάδας ως 12μηνου προορισμού. Εργαζόμαστε ώστε να αξιοποιήσουμε το momentum και τα πλεονεκτήματα που προσφέρει η διεθνής τάση του remote work. Η τουριστική περίοδος που ξεκινά βρίσκει την SKY express σε πλήρη ετοιμότητα ώστε να συμβάλει στην αναζωογόνηση της οικονομίας και του τουρισμού» συμπλήρωσε η κα Χριστίδη.

Με τα νέα δρομολόγια η εταιρία φτάνει συνολικά τους 43 εθνικούς και διεθνείς προορισμούς. Μετά την έναρξη πτήσεων στο εξωτερικό με Λάρνακα και Βρυξέλλες και την επέκταση στο εσωτερικό με τα νέα δρομολόγια προς Θεσσαλονίκη, Ρόδο και προσεχώς την ένταξη του Βόλου, σειρά έχουν προορισμοί κομβικής σημασίας.

«Επενδύουμε στον Βόλο γιατί αποτελεί ένα κομμάτι του παζλ στο εσωτερικό μας δίκτυο. Υπάρχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης στα αεροδρόμια της Ελλάδας», επεσήμανε η Βασιλική Χριστίδη χτες που συμπλήρωσε ότι παράλληλα η εταιρία κάνει και εμπορικές πτήσεις  ήδη και θα τις αυξήσει λόγω και των νέων αεροσκαφών.

Έτσι το δίκτυο πτήσεων από τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών εκτός από τη Λάρνακα και τις Βρυξέλλες, θα καλύπτει σύντομα σε σταθερή ετήσια βάση  το δημοφιλές Παρίσι (Charles de Gaulle) και το εμβληματικό Heathrow του Λονδίνου. Πρόκειται για επενδύσεις βασισμένες σε μια στρατηγική βελτίωσης της διεθνούς δικτύωσης της εταιρίας αλλά και βέλτιστης αξιοποίησης των δρομολογίων εξωτερικού. «Δεν είναι τυχαίο ότι ως εταιρία οι ξένο μας ήξεραν πιο νωρίς από τους Έλληνες λόγω του δικτύου μας στα νησιά» ανέφερε η κ. Χριστίδη.  

Διεθνής καμπάνια προβολής

Παράλληλα, η εταιρία στηρίζει δυναμικά την επανέναρξη της τουριστικής περιόδου με τη διεθνή καμπάνια “Greece is bliss”. Η εκστρατεία αναδεικνύει τις δυνατότητες της Ελλάδας να αποτελέσει όχι μόνο ταξιδιωτικό, αλλά και επαγγελματικό προορισμό. Σε αυτή τη λογική εντάσσεται και η πρωτοβουλία “Working from a distance” την οποία πλαισιώνουν τα φωτογραφικά αφιερώματα της βραβευμένης ταξιδιωτικής φωτογράφου, Μαρίνας Βερνίκου.

Όπως αναφέρεται με την αναβαθμισμένη SKY express, οι ταξιδιώτες έχουν πλέον στη διάθεσή τους άκρως ανταγωνιστικούς ναύλους (best value fare), προσωποποιημένες ψηφιακές υπηρεσίες και το μεγαλύτερο δίκτυο στην Ελλάδα. Παράλληλα, η εταιρεία  εφαρμόζει ολοκληρωμένο πλάνο μέτρων για τη διασφάλιση της υγείας και της ασφάλειας επιβατών και προσωπικού με το πρόγραμμα ενισχυμένης φροντίδας και υγιεινής “CarePlane”. 

 «Μετρήσαμε τη δύναμη που είχε η Ελλάδα στο μέσο της πανδημίας, το καλοκαίρι του 2020. Όταν λέω ότι μοιραζόμαστε την αισιοδοξία των ανθρώπων του τουρισμού ότι θα ανακάμψουμε, δεν είναι όνειρο. Δεν το φανταζόμαστε, το μετράμε. Και φαίνεται ότι πράγματι η Ελλάδα έχει κάνει πολύ σοβαρά βήματα να “χτίσει” το υπόβαθρο που απαιτείται σε μία προσπάθεια που γίνεται εδώ και πολλά χρόνια για να επεκταθεί η τουριστική περίοδος» τόνισε η  κ. Χρηστίδη.

Παράλληλα η  η κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών στάθηκε χτες στην επέκταση του διεθνούς δικτύου της SKY express και την προσθήκη δύο ακόμη ιδιαίτερα σημαντικών συνδέσεων από το αεροδρόμιο της Αθήνας. «Αποτελεί σημαντική εξέλιξη για την αγορά μας και ενισχύει τις επιλογές των ταξιδιωτών.  Mετά τη Λάρνακα και τις Βρυξέλλες, καλωσορίζουμε με χαρά τις νέες διεθνείς συνδέσεις, Παρίσι και Λονδίνο / Heathrow, κι ευχόμαστε στους στενούς συνεργάτες μας επιτυχία, ασφαλείς και γεμάτες πτήσεις και συνεχή και δυναμική αναπτυξιακή πορεία. Από τη δική μας πλευρά, επιβεβαιώνουμε την υποστήριξή μας προς τον αεροπορικό συνεργάτη μας και συνεχίζουμε τη στενή μας συνεργασία με στόχο την ενίσχυση της διασυνδεσιμότητας της πόλης μας και τη συμβολή μας στην αναζωογόνηση του τουρισμού και της οικονομίας» τόνισε η κ. Παπαδοπούλου.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.