Για το σκοπό αυτό δημιουργήσαμε έναν ολοκληρωτικά νέο και άρτια οργανωμένο μηχανισμό διαρκούς ενημέρωσης, επικοινωνίας και συντονισμού, θέτοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή.
Από σήμερα:
- Λειτουργεί Ειδική Γραμματεία Συλλογικής Αγωγής, για την άμεση ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή (διεύθυνση: Ηρώδου Αττικού 6, Χαλάνδρι Αττικής), με δικό της τηλεφωνικό κέντρο στο τηλέφωνο 211-0135 199 (λειτουργία σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 9πμ-5μμ).
- Λειτουργεί ειδική ιστοσελίδα για την ενημέρωση και την διευκόλυνση των καταναλωτών που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://syllogiki-inka.gr. Παράλληλα λειτουργεί και η ιστοσελίδα του ΙΝΚΑ στη διεύθυνση https://www.inka.gr/
- Λειτουργούν 3 θυρίδες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στις διευθύνσεις [email protected], [email protected] και [email protected]
Το ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλεί όλους τους καταναλωτές να συμμετέχουν στην προσπάθεια. Οι εξαιρετικές καταστάσεις απαιτούν εξαιρετικά μέτρα. Και το πρώτο είναι η συμμετοχή όλων μας στην προσπάθεια για να σταθούμε όλοι μαζί απέναντι στην αισχροκέρδεια, που μας οδηγεί στην οικονομική εξαθλίωση.