ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

«Εκτίναξη» στις πωλήσεις online super market το τρίτο τρίμηνο

10:13 - 19 Νοε 2020 | ΕΜΠΟΡΙΟ
«Εκτίναξη» στις πωλήσεις online super market το τρίτο τρίμηνο
Με φρενήρη ρυθμό αυξήθηκαν οι πωλήσεις των online σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα το τρίτο τρίμηνο (Ιούλιο, Αύγουστο, Σεπτέμβριο), σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2019. Έτσι κατέγραψαν ρυθμό ανάπτυξης 183% σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group.

Μάλιστα όπως αναφέρεται οι online πωλήσεις θα ξεπεράσουν τα 100 εκατ. ευρώ, δηλαδή υπερδιπλάσιες συγκριτικά με τις ηλεκτρονικές πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2019, οι οποίες έφτασαν τα 46,7 εκατ. ευρώ.

Οι κατηγορίες που εμφάνισαν το τρίτο τρίμηνο (Ιούλιος, Αύγουστος και Σεπτέμβριος), τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ήταν τα κατεψυγμένα τρόφιμα (+254%), τα προϊόντα αρτοποιίας (+227%), τα φρέσκα τρόφιμα (+217%), τα συσκευασμένα τρόφιμα (+205%), τα καλλυντικά και είδη περιποίησης (+196%), τα χαρτικά και είδη καθαρισμού (+172%), τα ποτά και αναψυκτικά (+161%), τα προϊόντα για κατοικίδια (+135%) και τα προϊόντα περιποίησης για παιδιά (+39%).

Σημειώνεται ότι ο κλάδος του online shopping το τρίτο τρίμηνο συνέχισε να αναπτύσσεται με ρυθμό σχεδόν ίδιο με αυτόν του δεύτερου τριμήνου (Απρίλιος, Μάιος, Ιούνιος), ενώ τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις σχεδόν τετραπλασιάσθηκαν σε σχέση με τους πρώτους μήνες του έτους (Ιανουάριος και Φεβρουάριος) και σημείωσαν άνοδο +174% συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2019.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.