ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

E-commerce:Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών

08:02 - 13 Μαϊ 2021 | ΕΜΠΟΡΙΟ
E-commerce:Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών
Μπορείτε σχεδόν να συνοδεύσετε τους επισκέπτες σας καθώς αυτοί περιηγούνται στο e-shop σας, όπως ένας πωλητής αυτοκινήτων ακολουθεί έναν πελάτη γύρω από τον εκθεσιακό χώρο.

Καθ' όλη τη διάρκεια της διαδρομής, ένας καλός πωλητής βρίσκει στοιχεία για το τι είδους αυτοκίνητο ταιριάζει στους πελάτες του, τι χρώμα θέλουν, τι μπορούν να αντέξουν οικονομικά και πόσο σύντομα θέλουν το όχημα.

Γνωρίζοντας τα αυτοκίνητα που έχει στην διάθεση του, μπορεί να τους δείξει ένα, που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.

Έτσι λοιπόν, μπορείτε να υιοθετήσετε μια αντίστοιχη προσέγγιση στο e-commerce και στο κατάστημα σας.

Ένα κλειδί για να γίνει αυτή η εργασία είναι να επιτρέψετε στον υπολογιστή να επεξεργαστεί όλες αυτές τις πληροφορίες για τους καταναλωτές και να τις αντιστοιχίσει με το απόθεμα σας σε πραγματικό χρόνο.

Το Machine Learning μπορεί όχι μόνο να βοηθήσει την επιχείρηση να καθοδηγήσει τους πελάτες με εκπληκτικές ταχύτητες, αλλά και να προσφέρει επιλογές που ένας άνθρωπος θα μπορούσε να έχει χάσει.

Αναγνωρίζει clusters από την παλιότερη συμπεριφορά του πελάτη ή τον ταιριάζει με άλλη ομάδα πελατών που έχουν αγοράσει και έχουν δει έως σήμερα παρόμοια προϊόντα.

Το Machine Learning με mobiplus recommendation engineering μπορεί ακόμη και να εντοπίσει εντελώς νέα τμήματα πελατών.

Με τις κατάλληλες λύσεις εξατομίκευσης, οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν Big Data, για να παρέχουν εξατομίκευση 1:1 μέσω αναζήτησης, περιήγησης, διάταξης και περιεχομένου.

Μπορείτε να επιστρέφετε ακριβή αποτελέσματα για κάθε επισκέπτη, βασιζόμενοι σε Artificial Intelligence , και να διασφαλίσετε ότι η Μηχανή Σύστασης – Recommendation Engine- μαθαίνει και βελτιώνεται συνεχώς.

Ταυτόχρονα, έχετε τη δυνατότητα να παρέχετε ακριβείς συστάσεις προϊόντων με βάση τις αγορές του πελάτη, την συμπεριφορά αναζήτησης και το ιστορικό περιήγησης.

"Μπορεί να σας αρέσει..." και "Άλλοι που επίσης έχουν αγοράσει..." είναι συνηθισμένα μηνύματα σε e-shops που σηματοδοτούν Recommendation Engine.

Για παράδειγμα, εάν έχετε έναν πελάτη που κοιτάζει πολύ ψηλά τακούνια, τότε μπορείτε να προτείνετε αυτόματα, παπούτσια με τακούνια στιλέτο και παπούτσια με τακούνια τεσσάρων ή πέντε πόντων.

Αν ένας πελάτης περιηγηθεί σε διάφορα παπούτσια με τακούνια Chanel, τότε οι Δυναμικές Κατηγορίες μπορεί να προτείνουν και άλλες κατηγορίες παπουτσιών Chanel ή τα φορέματα του οίκου Chanel και να εμφανίζουν προϊόντα που ταιριάζουν με αυτές τις κατηγορίες.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.