ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πώς τα eshops μπορούν να εξασφαλίσουν επαναλαμβανόμενους πελάτες

08:05 - 20 Οκτ 2021 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Πώς τα eshops μπορούν να εξασφαλίσουν επαναλαμβανόμενους πελάτες
Οι επαναλαμβανόμενες πωλησεις είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη επιχείρηση λιανικού εμπορίου.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ εξατομικεύουν τις προωθητικές ενέργειες προς τους υπάρχοντες πελάτες , χρησιμοποιώντας  αυτοματοποιημένη τεχνολογία μάρκετινγκ (email marketing και remarketing ads)  που βασίζεται σε κανόνες για να στοχεύουν υπάρχοντες πελάτες και να προκαλούν επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.

Αλλά η χαμηλή απόδοση επένδυσης (ROI) από αυτές τις εκστρατείες δείχνει ότι οι περισσότερες μάρκετινγκ  δραστηριότητες  κάτι χάνουν. Και αυτό που χάνουν είναι ότι σύμφωνα με τις αρχές του marketing , δημιουργείς segments πελατών με κοινές συνήθειες, κοινά προϊόντα που έχουν δει η έχουν κάνει click , κοινά προϊόντα που έχουν αγοράσει  , κοινές ηλικίες η άλλα και σε αυτούς ο υπεύθυνος marketing  στέλνει την επόμενη καμπάνια.

Το πρόβλημα με το αυτοματοποιημένο μάρκετινγκ είναι ότι  βασίζεται σε κανόνες που δημιουργεί ο υπεύθυνος μάρκετινγκ και χρησιμοποιεί μόνο ένα μικρό τμήμα των διαθέσιμων δεδομένων της επιχείρησης.

Οι  τεχνολογίες  αυτές και οι κανόνες  βασίζονται  στο παρελθόν.

Ο υπεύθυνος marketing είναι αδύνατον να μαντέψει ο κάθε πελάτης ξεχωριστά τι θέλει να αγοράσει στο μέλλον.

Η Artificial Intelligence  το Prediction Engineering  και ο mobiplus shopping recommender  αναλύοντας όλα τα δεδομένα αγορών των πελατών σου ,στο eshop , στο κατάστημα σου , στο Loyalty σου μπορεί να προβλέψει στο μέλλον ο κάθε σου πελάτης  τι θέλει να αγοράσει  και να προτείνει προσαρμοσμένες προσφορές , προϊόντα , και αγορές στον καθένα ξεχωριστά.

Και όλα αυτά σε πραγματικό χρόνο ,την στιγμή που ο πελάτης είναι στο eshop η στο κατάστημα σου.

Η στρατηγική λειτουργεί επειδή βασίζεται στο μέλλον και όχι σε παρελθοντικές καταστάσεις.

Χιλιάδες επιχειρήσεις διεθνώς χρησιμοποιούν Recommendation Engineering για να μπορούν να προβλέπουν τι θα αγοράσουν οι πελάτες , ο καθένας ξεχωριστά.

Όταν μπαίνεις το βράδυ Netflix προβλέπει ποια έργα θέλεις να δεις και στα προτείνει ,όταν μπαίνεις στο facebook προβλέπει ποιους φίλους βλέπεις περισσότερο και στα βγάζει στο feed , όταν μπαίνεις στο Tik Tok προβλέπει ποια βίντεο θέλεις να δεις και στα παρουσιάζει, όταν μπαίνεις στην Amazon προβλέπει ποια προϊόντα θέλεις να αγοράσεις και στα παρουσιάζει , όταν μπαίνεις στο you tube προβλέπει ποια βίντεο θέλεις να δεις και στα παρουσιάζει.

Έτσι αξιοποιούν τους υπάρχοντες πελάτες και έχουν μεγάλη κερδοφορία από τις επαναλαμβανόμενες αγορές γιατί δεν έχουν κόστος απόκτησης.

Αυτή είναι μια εντυπωσιακή εμπειρία με την επιχείρηση  σας  και αυτή μπορεί να φέρει τον πελάτη πίσω.

Η διαδικασία αυτή είναι αυτόματη , λαμβάνει υποψιν της εκατομμύρια δεδομένων αγορών που έχεις στο eshop η την επιχείρηση σου και δημιουργεί το Recommendation Engine της επιχείρησης που είναι στο cloud.

Εκεί μέσα έχουν καταγραφεί  τα χιλιάδες ταξίδια των πελατών σας μέσα από τα αποτυπώματα που έχουν αφήσει από τις αγορές.

Από αυτά τα ταξίδια αυτά το Recommendation Engine μπορεί να μαντέψει στο μέλλον σε πραγματικό χρόνο και για κάθε πελάτη ξεχωριστά τι θέλει να αγοράσει

Για αυτό λέγεται Prediction Engineering.

Και το παρουσιάζει στο eshop σου  και στο κινητό του.

Αυτό δεν μπορεί να το κάνει ένας marketer και  χρειάζεται τεράστια υπολογιστική ισχύ για να κάνει σε πραγματικό χρόνο αυτούς τους υπολογισμούς.

Υπολογιστική ισχύ που σήμερα είναι φθηνή.

Οι τεχνολογίες Artificial Intelligence  , Recommendation Engineering  και mobiplus shopping recommender μπορούν να επεξεργάζονται τεράστια σύνολα δεδομένων και να αναγνωρίζουν μοτίβα  αγορών που δεν μπορούν οι ανθρώπινοι αναλυτές η marketer  δίνοντας στο eshop σας στρατηγικό πλεονέκτημα.

Το επαναστατικό  χαρακτηριστικό της  τεχνολογίας Artificial Intelligence με Recommendation Engineering   και mobiplus shopping recommender είναι ότι δεν βάζουν πλέον οι marketer η άνθρωποι τους κανόνες τι θα δουν και τι θα προταθεί στους πελάτες σου.

Τους κανόνες τους βάζουν πλέον τα δεδομένα αγορών που έχεις στην επιχείρηση σου.

Αυτά τα δεδομένα έχουν προγραμματίσει το Recommendation Engine το οποίο πλέον αποφασίζει τι προϊόν η πρόσφορα θα προτείνει στο πελάτη.

Και κάθε φορά που ο πελάτης αγοράζει , δεν αγοράζει , πατάει να δει η όχι το recommendation engine μαθαίνει καλύτερα για αυτόν.

Και αυτή την γνώση την χρησιμοποιεί και για άλλους πελάτες που έχουν παρόμοιες συνήθειες.

Και συνεχεία εξελίσσεται.

Είναι μηχανή!

Δείτε πώς λειτουργεί με μερικά παραδείγματα εδώ.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.