ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Σκλαβενίτης: Πυκνώνει το ηλεκτρονικό και φυσικό δίκτυο και ανεβάζει μερίδια

09:26 - 29 Απρ 2022 | ΕΜΠΟΡΙΟ
Σκλαβενίτης: Πυκνώνει το ηλεκτρονικό και φυσικό δίκτυο και ανεβάζει μερίδια
Επενδύσεις ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ προβλέπονται φέτος από το δημοσιευμένο πλάνο της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης (ΕΥΣ) τόσο για την ανάπτυξη του φυσικού όσο και του ηλεκτρονικού δικτύου της.

Έτσι στα φυσικά σημεία αναμένεται το άνοιγμα το φθινόπωρο του υπερμάρκετ στη Νέα Φιλαδέλφεια στο χώρο που άλλοτε ήταν η Ρενώ. Επίσης προγραμματίζεται άνοιγμα ενός νέου σημείου στη Γλυφάδα. 

Το e - hub

Σε σχέση με την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού δικτύου, με βάση πηγές που είναι κοντά στην εταιρία, στα μέσα Απριλίου ξεκίνησε τη λειτουργία του το νέο e-hub της Σκλαβενίτης στην Κηφισιά, το οποίο εξυπηρετεί καθημερινά την προετοιμασία και παράδοση των ηλεκτρονικών παραγγελιών της αλυσίδας στα Βορειανατολικά Προάστια και τις γύρω περιοχές. Όπως αναφέρεται, το νέο e-hub δημιουργήθηκε για να συμβάλλει στην βέλτιστη εξυπηρέτηση των online παραγγελιών του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, καθώς μέσω της συγκεκριμένης επένδυσης, πλέον οι παραδόσεις στην Αττική από το sklavenitis.gr εξυπηρετούνται άμεσα. Με αυτόν τον τρόπο, άλλωστε σε λίγους μήνες, έχει καταφέρει να μειώσει και τουε χρόνους παράδοσης, που αποτελούν "κλειδί" για την ανάπτυξη στο εν λόγω κανάλι πωλήσεων.

Πέραν του νέου e-hub στη Κηφισιά, υπενθυμίζεται πως για την εξυπηρέτηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών του ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket, η εταιρεία διαθέτει ένα ακόμη υπερσύγχρονο e-hub στην Πέτρου Ράλλη, ένα στον Γέρακα και ένα στην Πυλαία της Θεσσαλονίκης.

Η πορεία

Να σημειωθεί ότι το ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ eMarket ξεκίνησε στο τέλος του 2020 με πρώτο σταθμό την Αττική, όπου διαθέτει περισσότερα από 10.000 προϊόντα σε τιμές ίδιες με αυτές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα της αλυσίδας, και το 2021 επεκτάθηκε σε Λάρισα, Πάτρα και Θεσσαλονίκη.

Δέχεται παραγγελίες όλες τις ημέρες και ώρες της εβδομάδας, ενώ οι παραδόσεις για αγορές άνω των 30 ευρώ είναι δωρεάν και στην Αττική πραγματοποιούνται Δευτέρα έως Σάββατο, από τις 07:00 έως τις 23:00.

Με βάση πηγές κοντά στην εταιρία, στον στρατηγικό σχεδιασμό της Σκλαβενίτης για την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού της καταστήματος, περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων e-hubs για την καλύτερη και αμεσότερη εξυπηρέτηση των Πελατών της, αλλά και η περαιτέρω ενδυνάμωση του eMarket τόσο μέσω της διεύρυνσης των διαθέσιμων κατηγοριών και προϊόντων, όσο και μέσω της επέκτασης του σε νέες περιοχές.

Μερίδια

Στο μεταξύ με βάση μετρήσεις της NielsenIQ  στο  31,9% ανέρχεται το μερίδιο αγοράς της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης (ΕΥΣ) το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, ποισοστό που είναι ενισχυμένο κατά 2 μονάδες σε σχέση με το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2021, οπότε κατείχε το 29,9% της αγοράς.

Γιώργος Αλεξάκης

 
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.