Ειδικότερα οι δύο πλευρές βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις, προκειμένου να αυξηθεί το μίνιμουμ των φορτίων που θα φέρνει η MSC από 150.000 teu που είναι σήμερα στις 350.000 ετησίως. Σημειώνεται ότι από τα 625.014 teu που διακινήθηκαν από το προβλήτα Ι του ΟΛΠ το 2012, πάνω από το 85% υπολογίζεται ότι ήταν φορτία που έφερε η MSC. Μάλιστα η εταιρία σύμφωνα με πληροφορίες του “R” το 2012 κατέγραψε αύξηση κίνησης που υπερβαίνει το 20%, γεγονός που δείχνει τη δυναμική της συνεργασίας. Σημειώνεται ότι πριν την έλευση της Cosco στον προβλήτα II του ΟΛΠ, η MSC ήταν ο μεγαλύτερος πελάτης του λιμανιού. Σήμερα εξακολουθεί να αξιοποιεί τον Πειραιά και κυρίως το τμήμα του λιμανιού που διαχειρίζεται ο Οργανισμός (προβλήτας I).
Το επιτελείο, μάλιστα, του ευρωπαϊκού ομίλου φέρεται να προωθεί φορτία που μέχρι πρότινος πήγαιναν σε λιμάνια της Τουρκίας στον Πειραιά.