ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

MOL: Στρέφεται στους εφοπλιστές για να μοιραστούν λογαριασμό $14,5 δισ.

16:30 - 20 Αυγ 2021 | Ναυτιλία
MOL: Στρέφεται στους εφοπλιστές για να μοιραστούν λογαριασμό $14,5 δισ.
Η Mitsui OSK Lines (MOL), ένας από τους μεγαλύτερους ναυλωτές στον κόσμο, αναζητά εφοπλιστές να την βοηθήσουν να πληρώσει τον λογαριασμό απαλλαγής από άνθρακα ύψους 1,6 τρισ. λιρών (14,5 δισ. δολαρίων).

Ο ιαπωνικός ναυτιλιακός κολοσσός αναμένει να πραγματοποιήσει επένδυση περίπου 90 πλοίων με καύσιμα LNG και 110 πλοίων με καύσιμα επόμενης γενιάς μέχρι το 2030, ως μέρος της κίνησής του για στόχο μηδενικού άνθρακα έως το 2050.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Takeshi Hashimoto είπε ότι ο κύριος στόχος τους είναι να επιτύχουν καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου έως το 2050 και αυτό θα περιλαμβάνει όλα τα πλοία που ναυλώθηκαν από την MOL.

Στο τέλος του τελευταίου τριμήνου, η MOL είχε υπό τον έλεγχο της έναν στόλο περίπου 735 πλοίων. Περισσότερα από 500 από αυτά τα πλοία- σχεδόν το 70% - ναυλώθηκαν.

Από τον στόλο των 330 φορτηγών, περίπου 286, δηλαδή το 86%, ναυλώθηκαν, και στην κατηγορία των δεξαμενόπλοιων ο αριθμός έφτασε τα 95 από τα 168 ή το 56%.

Ο Hashimoto είπε ότι αναμένει επίσης ότι η σύνθεση του στόλου της MOL θα αλλάξει για να αντικατοπτρίζει τις μεταβαλλόμενες πηγές παγκόσμιας ενέργειας.

«Η ζήτηση για ΥΦΑ (υγροποιημένο φυσικό αέριο) αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά στην Κίνα, την Ινδία και τη Νοτιοανατολική Ασία, ενώ η ζήτηση άνθρακα αναμένεται να μειωθεί σταδιακά», είπε.

«Η γενική ζήτηση ενέργειας στις ασιατικές χώρες βρίσκεται σε αυξητική τάση και ο ρυθμός ανάπτυξης του LNG αναμένεται να υπερβεί τη συρρίκνωση των επιχειρήσεων άνθρακα».

«Πιστεύουμε ότι τα φορτηγά που δραστηριοποιούνται στον τομέα του άνθρακα και τα δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν προϊόντα πετρελαίου θα συρρικνωθούν στο μέλλον, ενώ τα πλοία που έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν φορτία όπως αμμωνία, μεθάνιο, υδρογόνο και διοξείδιο του άνθρακα μπορεί να βρίσκονται σε άνοδο».

Η MOL πραγματοποιεί ήδη επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα με την πρόσφατη εξαγορά μεριδίου της Νορβηγικής Larvik Shipping, η οποία ειδικεύεται στην τεχνική διαχείριση δεξαμενόπλοιων υγροποιημένου CO2. Η MOL ανακοίνωσε επίσης πρόσφατα ότι συνεργάζεται με την K Line για να διεξάγει έρευνα σχετικά με τις δυνατότητες μεταφορέων CO2 μεγάλης κλίμακας στο πλαίσιο ενός μεγαλύτερου ιαπωνικού έργου για τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.