ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

DSME- ABS: Αναπτύσσουν πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου CO2

17:36 - 21 Σεπ 2021 | Ναυτιλία
DSME- ABS: Αναπτύσσουν πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου CO2
Το ναυπηγείο της Νότιας Κορέας Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) και η αμερικανική εταιρεία κλάσης ABS ένωσαν τις δυνάμεις τους για να αναπτύξουν σχέδια για ένα πολύ μεγάλο πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου CO2 (LCO2) χωρητικότητας 70.000 cu.

Οι εταίροι δήλωσαν ότι το κοινό πρόγραμμα ανάπτυξης (JDP) ανταποκρίνεται στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αξιοποίησης και αποθήκευσης της δέσμευσης άνθρακα (CCUS), η οποία θα απαιτήσει τελικά μεγαλύτερα πλοία για τη μεταφορά CO2 από αυτά που χρησιμοποιούνται στην υπάρχουσα βιομηχανία τροφίμων.

«Η CCUS (δέσμευση, χρήση και αποθήκευση του άνθρακα) μπορεί να παίξει ρόλο στη μείωση των εκπομπών σε μια σειρά βιομηχανιών, αλλά η αλυσίδα εφοδιασμού θα χρειαστεί πλοία ικανά να μεταφέρουν CO2 με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αυτό το JDP με την DSME είναι τόσο σημαντικό, όχι μόνο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία, αλλά για τις φιλοδοξίες να μειωθεί το αποτύπωμα άνθρακα σε ολόκληρη την παγκόσμια οικονομία», δήλωσε ο Patrick Ryan, ανώτερος αντιπρόεδρος της ABS.

Η DSME, η οποία έχει αναπτύξει στο παρελθόν έναν εννοιολογικό σχεδιασμό ενός πλοίου LCO2 χωρητικότητας 100.000 cu m, αναπτύσσει ένα νέο σχέδιο που μπορεί να αυξήσει τη λειτουργική αποδοτικότητα αυξάνοντας το μέγεθος της δεξαμενής. Για την αύξηση της χωρητικότητας της δεξαμενής, η DSME και η ABS θα μελετήσουν την εφαρμογή διαφόρων χαλύβδινων υλικών καθώς και υφιστάμενου χάλυβα χαμηλής θερμοκρασίας.

Τα νέα LCO2 θα συμμορφώνονται με τους κανόνες ABS για την κατασκευή και ταξινόμηση θαλάσσιων πλοίων και τον οδηγό ABS για μεταφορείς υγροποιημένου αερίου με ανεξάρτητες δεξαμενές, καθώς και τον διεθνή κώδικα για την κατασκευή και τον εξοπλισμό πλοίων που μεταφέρουν χύδην υγραέριο (Κώδικας IGC).

«Η DSME θα διατηρήσει τη μοναδική της ανταγωνιστικότητα όσον αφορά την τεχνολογία και την ποιότητα στον τομέα των μεταφορέων υγροποιημένου αερίου, όπως οι φορείς LNG και LPG, μέσω αυτής της ανάπτυξης πολύ μεγάλων μεταφορέων LCO2. Και θα είναι σε θέση να διατηρήσει μια προηγμένη τεχνολογία στην αγορά των μεταφορέων LCO2, η οποία είναι μια από τις σημαντικότερες ανησυχίες στον τομέα CCUS», δήλωσε ο Nuno Kim, διευθυντής της DSME, επικεφαλής του τμήματος βασικού σχεδιασμού πλοίων.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.