Η NYK και η Knutsen θα κατέχουν το 50% η καθεμία στη νέα εταιρεία, η οποία ονομάστηκε Knutsen NYK Carbon Carriers (KNCC). Η KNCC θα κατασκευάσει και θα λειτουργήσει επίσης δοχεία χαμηλής/μέσης πίεσης με βάση άλλες τεχνολογίες.
Ο Svein Steimler, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του NYK Group Europe και ο Trygve Seglem, ιδιοκτήτης και πρόεδρος του Knutsen Group, θα είναι ο πρόεδρος και αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της KNCC. Ο Anders Lepsøe ορίστηκε Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.
«Η ζήτηση για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου CO2 αναμένεται να αυξηθεί γρήγορα στο μέλλον», δήλωσε η NYK σε σχετική ανακοίνωση.
Η Knutsen και η NYK είναι ήδη εταίροι σε μια άλλη ναυτιλιακή προσπάθεια, την Knutsen NYK Offshore Tankers (KNOT), ένα έργο τακτικών δρομολόγιων δεξαμενόπλοιων.
Να σημειωθεί πως η ιαπωνική ανταγωνίστρια Mitsui OSK Lines (MOL) εισήλθε στις θαλάσσιες μεταφορές υγροποιημένου CO2 πέρυσι επενδύοντας στη Larvik Shipping με έδρα τη Νορβηγία.