ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Maersk: Το lockdown στη Σαγκάη θα αυξήσει περαιτέρω τα μεταφορικά

13:21 - 31 Μαρ 2022 | Ναυτιλία
Maersk: Το lockdown στη Σαγκάη θα αυξήσει περαιτέρω τα μεταφορικά
Η δανική ναυτιλιακή εταιρεία Maersk είπε ότι το lockdown στη Σαγκάη θα βλάψει σοβαρά τις υπηρεσίες μεταφοράς φορτηγών και θα αυξήσει το κόστος μεταφοράς, καθώς οι εντεινόμενες προσπάθειες της Κίνας για την καταπολέμηση της εξάπλωσης της πανδημίας COVID-19 «κροταλίζουν» περαιτέρω τις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.

Η κινεζική παράκτια πόλη, όπου βρίσκονται μερικές από τις πιο πολυσύχναστες θάλασσες και αεροδρόμια στον κόσμο, άρχισε να «κλείνει» τη μισή πόλη τη Δευτέρα και σκοπεύει να κάνει το ίδιο και στην άλλη μισή για τέσσερις ημέρες από την Παρασκευή, σε μια άσκηση δοκιμών δύο σταδίων.

Ενώ έχει κρατήσει ανοιχτά τα αεροδρόμιά της και το λιμάνι βαθέων υδάτων, έχει επιβάλει αυστηρούς περιορισμούς κίνησης, απαγορεύοντας τα μη εγκεκριμένα οχήματα από τους δρόμους και λέγοντας σε εκατομμύρια ανθρώπους να μην εγκαταλείψουν τα σπίτια τους.

«Η υπηρεσία μεταφοράς με φορτηγά μέσα και έξω από τη Σαγκάη θα επηρεαστεί σοβαρά κατά 30% λόγω του πλήρους lockdown στις περιοχές Pudong και Puxi της Σαγκάης μέχρι τις 5 Απριλίου», δήλωσε η Maersk, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.

Επίσης πρόσθεσε ότι οι αποθήκες στη Σαγκάη θα παραμείνουν κλειστές μέχρι την Παρασκευή.

«Συνεπώς, θα υπάρξει μεγαλύτερος χρόνος παράδοσης και πιθανή αύξηση του κόστους μεταφοράς, στα οποία θα προστεθούν έξοδα όπως τα τέλη παράκαμψης και τα τέλη αυτοκινητόδρομου».

Η SEKO Logistics, μια εταιρεία εμπορευματικών μεταφορών και αποθήκευσης εμπορευμάτων με έδρα τις ΗΠΑ, δήλωσε ότι τα εργοστάσια στη γειτονική επαρχία Zhejiang επέλεγαν να μεταφέρουν φορτίο από το λιμάνι του Ningbo και όχι από τη Σαγκάη.

«Προβλέπουμε: μια απότομη αύξηση των αεροπορικών ναύλων», ανέφερε στον ιστότοπό της.

Η Κίνα παλεύει με τον μεγαλύτερο αριθμό λοιμώξεων από COVID-19 από τότε που υποχώρησε το αρχικό ξέσπασμα στις αρχές του 2020. Αυτόν τον μήνα έθεσε lockdown σε άλλους κόμβους εξαγωγών μεταποίησης όπως το Changchun και το Shenzhen, γεγονός που οδήγησε σε επιμήκυνση ουρών εκτός μεγάλων κινεζικών λιμανιών.

Αν και τα πράγματα στο Changchun παρέμειναν ως είχαν, έχουν χαλαρώσει στο Shenzhen, όπου επετράπη σε επιχειρήσεις και εργοστάσια να ξαναρχίσουν τη λειτουργία τους στις 21 Μαρτίου.

Ωστόσο, μια έρευνα που διεξήχθη από μια κρατική εφημερίδα διαπίστωσε ότι ο «πόλεμος» της Shenzhen κατά της COVID-19 έχει βλάψει έως και το 93% των τοπικών μικρομεσαίων εταιρειών, με πολλές να υποφέρουν από διακοπές παραγωγής λόγω τερματισμών λειτουργίας, διακοπών στις αλυσίδες εφοδιασμού και καθυστερήσεων σε εκτελέσεις εντολών.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.