ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Lloyds List: Τα προβλήματα που αναδύονται στην ασφάλεια ρωσικών πλοίων

09:59 - 06 Απρ 2022 | Ναυτιλία
Lloyds List: Τα προβλήματα που αναδύονται στην ασφάλεια ρωσικών πλοίων
Τα κράτη σημαίας πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα ρωσικά πλοία που έχουν πιστοποιηθεί για λόγους ασφάλισης ή οικονομικής ασφάλειας θα εξακολουθούν να πληρώνουν παρά τις κυρώσεις που αντιμετωπίζει η χώρα λόγω της εισβολής της στην Ουκρανία.

Η συμβουλή της νομικής επιτροπής του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού έρχεται εν μέσω αναφορών ότι ορισμένες λέσχες P&I ασφαλίζουν ρωσικά πλοία.

Η Δυτική Αγγλία είπε ότι έχει αφαιρέσει την ασφάλεια σε δύο από τα πέντε ρωσικά χρηματοδοτούμενα πλοία που ξεχώρισαν ειδικά οι ΗΠΑ λόγω των δεσμών με την PSB Leasing που είναι συνδεδεμένη με την Promsvyazbank.

Τα πλοία έχουν ονομαστεί ως FESCO Magadan  και FESCO Moneron, και είναι και τα δύο μικρά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατηγορίας feeder και χωρητικότητας 800 teu με σημαία Ρωσίας που κατασκευάστηκαν το 2003.

Οι κινήσεις έρχονται μετά την επιβεβαίωση του P&I Club Δυτικής Αγγλίας ότι δεν θα καλύπτει πλέον τα δύο πλοία της FESCO που ξεχώρισαν μετά από ανακοίνωση των ΗΠΑ.

Υπάρχουν επίσης ανεπιβεβαίωτες αναφορές ότι δύο άλλοι σύλλογοι του International Group έχουν αποσύρει την ασφαλιστική κάλυψη σε ορισμένα πλοία της Sovcomflot.

Μια εγκύκλιος της επιτροπής επισημαίνει ότι πολλές σχετικές συνθήκες ευθύνης και αποζημίωσης συνεπάγονται ότι τα κράτη σημαίας εκδίδουν πιστοποιητικά που βεβαιώνουν ότι ισχύει ασφάλιση ή άλλη οικονομική ασφάλεια που πληροί τις απαιτήσεις των συμβάσεων.

Ειδικότερα, τα κράτη σημαίας ή πιστοποίησης που εκδίδουν πιστοποιητικά βασισμένα σε Ρώσους ασφαλιστές ή Ρώσους παρόχους χρηματοοικονομικής ασφάλειας θα πρέπει να επαληθεύουν ότι η κάλυψη πληροί τις ισχύουσες κατευθυντήριες γραμμές για την αποδοχή τεκμηρίωσης από ασφαλιστικές εταιρείες για συγκεκριμένες συνθήκες.

Τα κράτη λιμένα που αντιμετωπίζουν πιστοποιητικά που αφορούν Ρώσους ασφαλιστές ή παρόχους χρηματοοικονομικής ασφάλειας θα πρέπει να συμβουλεύονται το κράτος έκδοσης ή πιστοποίησης, το οποίο είναι υπεύθυνο για τη διασφάλιση της επάρκειας της ασφάλισης ή της οικονομικής ασφάλειας.

Όταν οι εκδότες λαμβάνουν ειδοποίηση για τη λήξη της ασφάλισης ή άλλης οικονομικής ασφάλειας, θα πρέπει να τερματίζουν τα πιστοποιητικά.

Οι συμβάσεις που θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε αυτό το πλαίσιο περιλαμβάνουν τη Σύμβαση Αστικής Ευθύνης του 1969, τη Σύμβαση Αστικής Ευθύνης του 1992, τη Σύμβαση των Bunkers του 2001, τη Διεθνή Σύμβαση του Ναϊρόμπι του 2007 για την Απομάκρυνση των Ναυαγίων και το Πρωτόκολλο Αθηνών του 2002.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.