ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ocean Network Express: Παραγγέλνει 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων

08:54 - 06 Ιουν 2022 | Ναυτιλία
Ocean Network Express: Παραγγέλνει 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
Η Ocean Network Express (ONE) με έδρα τη Σιγκαπούρη έγινε η τελευταία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εκμετάλλευσης εμπορευματοκιβωτίων που ανακοινώνει ένα μεγαλύτερο πρόγραμμα ναυπήγησης νεότευκτων πλοίων. Η παραγγελία, η οποία αντιπροσωπεύει μια αύξηση εννέα τοις εκατό στην τρέχουσα χωρητικότητα της γραμμής, είναι σύμφωνη με τη στρατηγική που χαράχθηκε από τη διοίκηση νωρίτερα αυτό το έτος.

Η ONE υπέγραψε ναυπηγικές συμβάσεις τόσο με τη Hyundai Heavy Industries όσο και με τη Nihon Shipyard. Οι δύο ανεξάρτητες παραγγελίες απαιτούν να παραδοθούν συνολικά 10 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων το 2025. Κάθε ναυπηγείο θα ναυπηγήσει πέντε πλοία και κάθε ένα από τα boxship θα έχει κανονική χωρητικότητα 13.700 TEU.

Καθώς ο αερομεταφορέας προχωρά να επεκτείνει την ιδιοκτησία πλοίων του και να ξεκινήσει τις άμεσες προσπάθειες ναυπήγησης, επέλεξε να προχωρήσει σε μεσαίου μεγέθους πλοία μετά τις προηγούμενες παραγγελίες του για εξαιρετικά μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Άλλοι στον κλάδο επεκτείνουν τις προσπάθειές τους για νέα ναυπήγηση με μεγαλύτερα πλοία που ξεκινούν από χωρητικότητα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 15.000 ή 18.000 TEU. Η ONE είχε προηγουμένως δεσμευτεί για έξι πλοία μεταφοράς χωρητικόητητας εμπορευματοκιβωτίων 24.000 TEU που θα ενταχθούν στον στόλο το 2023 και το 2024.

Η ONE δήλωσε επίσης ότι ενώ είναι «αποφασισμένη να γίνει ηγέτης στη θαλάσσια απαλλαγή από τις ανθρακούχες εκπομπές και παραμένει πλήρως αφοσιωμένη στην επίτευξη βιώσιμων θαλάσσιων μεταφορών», προχωρά με πλοία με συμβατικά καύσιμα. Ωστόσο, επιδιώκουν να προστατεύσουν την επένδυσή τους καθιστώντας τα νέα πλοία έτοιμα για μελλοντική μετατροπή σε εναλλακτικά καύσιμα. Όλα τα νέα πλοία σχεδιάζονται για πιθανή χρήση αμμωνίας ή μεθανόλης ως κύριο καύσιμο. 
 
Περιγράφοντας την επιχειρηματική στρατηγική της εταιρείας τον Μάρτιο του 2022, ο Διευθύνων Σύμβουλος Jeremy Nixon σημείωσε ότι μεταξύ 2020 και 2024 η εταιρεία έχει δεσμευτεί να προσθέσει 38 πλοία συνολικής χωρητικότητας 520.000 TEU. Τα πλοία με μακροχρόνιες ναυλώσεις κυμαίνονται σε μέγεθος από 7.000 έως 24.000 TEU. Προχωρώντας προς τα εμπρός, ο Nixon προέβλεψε ότι θα επενδύουν ετησίως σε χωρητικότητα 150.000 TEU και μέχρι το 2030, θα συνάπτονται συμβάσεις για συνολική χωρητικότητα 1,2 εκατομμυρίων TEU, αλλά περίπου το μισό από αυτό θα αντικαθιστά την υπάρχουσα χωρητικότητα. Η κατάταξη της Alphaliner δείχνει ότι η ONE διαχειρίζεται σήμερα 205 πλοία συνολικής χωρητικότητας λίγο πάνω από 1,5 εκατομμύριο TEU. Με την επέκταση των ανταγωνιστών, ωστόσο, πρόσφατα υποχώρησαν κατά μία θέση στην κατάταξη στην έβδομη θέση.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.