ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στοιχεία δείχνουν αύξηση των κοντέινερ που χάθηκαν στη θάλασσα Κύριο

16:33 - 25 Ιουν 2022 | Ναυτιλία
Στοιχεία δείχνουν αύξηση των κοντέινερ που χάθηκαν στη θάλασσα
Τα τελευταία δύο χρόνια οι απώλειες εμπορευματοκιβωτίων έχουν αυξηθεί σημαντικά, με τις μέσες απώλειες για τη διετία 2020-2021 να φθάνουν τις 3.113 έναντι 779 την προηγούμενη περίοδο.

Σύμφωνα με το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ναυτιλίας (WSC), το οποίο δημοσίευσε μια έκθεση για τον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που χάθηκαν στη θάλασσα, ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους για αυτήν την ανησυχητική απότομη αύξηση είναι ο ασυνήθιστα υψηλός αριθμός περιστατικών που σχετίζονται με τις καιρικές συνθήκες.

Λόγω της αύξησης των απωλειών εμπορευματοκιβωτίων, η WSC και οι εταιρείες μέλη ξεκίνησαν το έργο MARIN Top Tier, το οποίο θα διαρκέσει τρία χρόνια και θα χρησιμοποιεί επιστημονικές αναλύσεις, μελέτες και συλλογή δεδομένων για την ανάπτυξη και τη δημοσίευση σε εφαρμόσιμες συστάσεις για τη μείωση του κινδύνου απώλειας εμπορευματοκιβωτίων στη θάλασσα.

"Τα πλοία εμπορευματοκιβωτίων έχουν σχεδιαστεί για να μεταφέρουν εμπορευματοκιβώτια με ασφάλεια και οι μεταφορείς λειτουργούν με αυστηρές διαδικασίες ασφαλείας, αλλά όταν βλέπουμε τους αριθμούς να πηγαίνουν λάθος, πρέπει να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να μάθουμε γιατί και να αυξήσουμε περαιτέρω την ασφάλεια", σχολίασε ο John Butler, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος. του WSC.

Η WSC σημείωσε ότι έχει αναπτυχθεί μια ειδοποίηση προς τους ναυτικούς , η οποία περιγράφει πώς το πλήρωμα του πλοίου εμπορευματοκιβωτίων και το επιχειρησιακό προσωπικό μπορούν να σχεδιάσουν, να αναγνωρίσουν και να ενεργήσουν για να αποτρέψουν την παραμετρική κύλιση στις επόμενες θάλασσες. "Στόχος της ναυτιλιακής βιομηχανίας τακτικών γραμμών παραμένει να διατηρήσει την απώλεια εμπορευματοκιβωτίων όσο το δυνατόν πιο κοντά στο μηδέν. Θα συνεχίσουμε να διερευνούμε και να εφαρμόζουμε μέτρα για να συμβεί αυτό και να χαιρετίσουμε τη συνεχή συνεργασία από τις κυβερνήσεις και άλλους ενδιαφερόμενους για την επίτευξη αυτού του στόχου", πρόσθεσε ο Μπάτλερ.

Εκτός από το έργο MARIN TopTier, η WSC και οι εταιρείες μέλη συνέβαλαν και υποστήριξαν την αναθεώρηση των κατευθυντήριων γραμμών του ΙΜΟ για τα προγράμματα επιθεώρησης των μονάδων μεταφοράς φορτίου. Το WSC υποστηρίζει επίσης τη δημιουργία ενός υποχρεωτικού πλαισίου αναφοράς για όλα τα εμπορευματοκιβώτια που χάνονται στη θάλασσα – ένα θέμα που θα είναι στην ημερήσια διάταξη του ΙΜΟ τον Σεπτέμβριο (CCC 8).

Ο υψηλός αριθμός περιστατικών οδήγησε την WSC στην απόφαση να αυξήσει τη συχνότητα της αναφοράς Containers Lost at Sea. Το συμβούλιο ανακοίνωσε ότι, με ισχύ από το επόμενο έτος, η έκθεση θα ενημερώνεται κάθε χρόνο, αντί για κάθε τρία χρόνια.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.