ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τα capesize κυριαρχούν στις συμφωνίες πώλησης του νέου έτους

10:23 - 12 Φεβ 2024 | Ναυτιλία
Τα capesize κυριαρχούν στις συμφωνίες πώλησης του νέου έτους
Οι επενδυτές στην αγορά των cape έριξαν μετρητά στο τραπέζι την περασμένη εβδομάδα, πριν από την έναρξη της χρονιάς του δράκου. Αυτόν τον μήνα, έχουν πωληθεί περισσότερα από 10 capes.

Την περασμένη Δευτέρα, το Splash σημείωσε ότι η Foremost, με έδρα τη Νέα Υόρκη, πούλησε δύο αδελφά πλοία κατασκευασμένα στο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding, τα Yue May και Guo May, χωρητικότητας 176.552-dwt. 

Έκτοτε, η εξειδικευμένη στα containerships Danaos συνδέθηκε με το Guo May, ενώ ένα τρίτο αδελφό πλοίο, με την ονομασία Zhong May, προστέθηκε στον κατάλογο των πωλήσεων. Οι μεσίτες έχουν συνδέσει την πώληση αυτού του πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου με τον Peter Doehle.

Εκτός από τα τρία παραπάνω πλοία, η Foremost εισέπραξε περίπου 73 εκατ. δολάρια για δύο newcastlemaxes χωρητικότητας 206.000 dwt, από το ίδιο ναυπηγείο, τα οποία κατασκευάστηκαν το 2011 και το 2012, τα Lan May και Qing. Με αυτό το «δίδυμο» συνδέεται η Winning, σηματοδοτώντας την τρίτη αγορά της εταιρείας για φέτος.

Στα τέλη της περασμένης εβδομάδας, το Splash αποκάλυψε ότι η κορεατική Polaris πούλησε τέσσερα κινεζικής κατασκευής newcastlemaxes της περιόδου 2020-2021. Ο αγοραστής των πλοίων δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί.

Ο μήνας ξεκίνησε με την πώληση, από τον ελληνικό γίγαντα ξηρού χύδην φορτίου Star Bulk Carriers του 17 ετών capesize Big Bang, κατασκευής Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding. Η Pacific Bulk Carriers έχει συνδεθεί με τη συμφωνία. 

Λίγες ημέρες αργότερα αναφέρθηκε ότι η Jinhui Shipping and Transportation επέκτεινε τον στόλο της με αγορά capesize από την Hsin Chien Marine της Ταϊβάν. Η εισηγμένη στο Όσλο και το Χονγκ Κονγκ εταιρεία απέκτησε το New Delight, χωρητικότητας 181.279 dwt, κατασκευής 2012 Imabari, έναντι 30,95 εκατ. δολαρίων.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.