ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Γιατί πέφτουν σωρηδόν τα αεροπλάνα στη Νοτιοανατολική Ασία;

12:02 - 31 Δεκ 2014 | Trends
Γιατί πέφτουν σωρηδόν τα αεροπλάνα στη Νοτιοανατολική Ασία;
To 2014 η βιομηχανία αερομεταφορών της Μαλαισίας έχει υποστεί έναν άνευ προηγουμένου αριθμό τραγωδιών. Η πιθανότητα να πεθάνει ένας επιβάτης σε αεροπορικό δυστύχημα είναι περίπου 1 στα 11 εκατομμύρια, όμως τρία αεροσκάφη της Μαλαισίας κατέπεσαν, χωρίς επιζώντες. Αυτά τα τρία δυστυχήματα δημιουργούν ανησυχίες και εγείρουν ερωτήματα, κατά πόσον είναι ασφαλείς οι αερομεταφορές στη Νοτιοανατολική Ασία.

Το Bloomberg BusinessWeek αναλύει τους λόγους για τους οποίους γίνονται τόσα αεροπορικά δυστυχήματα στη ΝΑ Ασία:

  • Η βιομηχανία αερομεταφορών στην περιοχή έχει πλέον πολλές εταιρίες χαμηλού κόστους με αποτέλεσμα τον πολλαπλασιασμό των πτήσεων και έτσι έχουν δημιουργηθεί ελλείψεις στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.
  • Η εναέρια κυκλοφορία έχει αυξηθεί στην περιοχή: η αύξηση των πτήσεων χαμηλού κόστους μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα τα αεροσκάφη να πιλοτάρονται από άνδρες ή γυναίκες με λιγότερη εμπειρία από ό, τι στο παρελθόν.
  • Ορισμένες εταιρείες χαμηλού κόστους δεν βρίσκουν εύκολα το κατάλληλο προσωπικό και ωθούν τους πιλότους και το πλήρωμα τους να εργάζονται πάρα πολλές ώρες για να κάνουν τόσες πολλές πτήσεις.
  • Ο εναέριος χώρος της Νοτιοανατολικής Ασίας έχει πολλά βουνά, χαοτικές καιρικές συνθήκες και δύσκολους διαδρόμους προσγείωσης, που απαιτούν προσωπικό με εμπειρία.
  • Οι αερομεταφορείς και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας της Ινδονησίας είναι γνωστοί  για τους ανίσχυρους κανονισμούς ασφαλείας.
  • Οι αποδοχές των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, των μηχανικών και των ρυθμιστών του κλάδου παραμένουν σε σχετικά χαμηλά επίπεδα και έτσι ευνοείται ο χρηματισμός. Η χώρα κατατάσσεται μεταξύ αυτών με την υψηλότερη διαφθορά στην Ανατολική Ασία.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.