• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
11:32 - 09 Νοε 2011

Σαρκοζί προς Ομπάμα: "Ο Παπανδρέου είναι τρελός και καταθλιπτικός"

"Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι τρελός και καταθληπτικός", φέρεται να είπε ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί στον Μπαράκ Ομπάμα, κατά τη διάρκεια της Συνόδου της G20, σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύει σήμερα η γαλλική εφημερίδα Le Parisien. Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, οι δύο ηγέτες χαρακτήρισαν, επίσης, "μεγάλο λάθος" την απόφαση του κ. Παπανδρέου να θέσει σε δημοψήφισμα τη νέα δανειακή σύμβαση.

Τελευταία τροποποίηση στις 09/11/2011 - 15:05