"Ο Γιώργος Παπανδρέου είναι τρελός και καταθληπτικός", φέρεται να είπε ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί στον Μπαράκ Ομπάμα, κατά τη διάρκεια της Συνόδου της G20, σύμφωνα με άρθρο που δημοσιεύει σήμερα η γαλλική εφημερίδα Le Parisien. Σύμφωνα με το εν λόγω δημοσίευμα, οι δύο ηγέτες χαρακτήρισαν, επίσης, "μεγάλο λάθος" την απόφαση του κ. Παπανδρέου να θέσει σε δημοψήφισμα τη νέα δανειακή σύμβαση.
Τελευταία τροποποίηση στις 09/11/2011 - 15:05