• Γ.Δ.ΓΕΝ. ΔΕΙΚΤΗΣ0,000%
  • S&P 5000,000%
  • Nasdaq0,000%
  • FTSE 1000,000%
  • Nikkei 2250,000%
  • DAX0,000%
  • CAC 400,000%
  • €/$
  • €/£
  • BTC
20:52 - 16 Μάι 2016

Όταν ο "σπίκερ" χάνει το μέτρο...

Οι περισσότεροι Έλληνες, ή τουλάχιστον όσοι δεν σκέπτονται οπαδικά, χάρηκαν την εξέλιξη του τελικού στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα μπάσκετ, όπου η «καταραμένη των τελικών» ρωσική ΤΣΣΚΑ νίκησε την τουρκική Φενέρμπαχτσε.

Το παιχνίδι είχε θεαματικές ανατροπές και κλιμακούμενη αγωνία μέχρι λίγο πριν το τέλος και στήθηκε πάνω στον καμβά της αναμέτρησης των στερεοτύπων: ο μαθητής, Δημήτρης Ιτούδης της ρωσικής ομάδας απέναντι στον κορυφαίο Ευρωπαίο κι έναν από τους καλύτερους προπονητές στον κόσμο και δάσκαλό του, Ζέλικο Ομπράντοβιτς.



Έτυχε στο τέλος να κερδίσει ο σεμνός μαθητής που αναγνώρισε γενναιόδωρα στις δηλώσεις του, ότι χρωστά αυτό το επίτευγμα στη θητεία του πλάϊ στον Ομπράντοβιτς, στο πλευρό του οποίου στον Παναθηναϊκό, γεύθηκαν και μας χάρισαν- εννοώ στους φιλάθλους, που δεν είμαστε καν ΠΑΟ, όχι στο καφριλίκι- στιγμές μεγάλης συλλογικής συγκίνησης.

Όλοι χάρηκαν γι΄ αυτόν τον άξιο Έλληνα που σε δύσκολες στιγμές ξανάβαλε έστω έμμεσα τη χώρα μας στο κάδρο, δείχνοντας πόσο καλά μπορεί να τα πάει η Ελλάδα που δουλεύει.

Όλοι χάρηκαν εκτός από τον «φαρμακωμένο» σχολιαστή του αγώνα, που ξέχασε τελείως την αποστολή του και δεν άφησε, με εκνευριστικό τρόπο συνήθως, καμία αμφιβολία για τις προτιμήσεις του στην ομάδα της Τουρκίας.



Προφανώς και δεν είναι θέμα εθνικό. Αστείο και να λέγεται. Αφορά στην τήρηση των επαγγελματικών κανόνων, με κάποια αμεροληψία αδερφέ, για να μην αναγκαζόμαστε να βλέπουμε τέτοια συγκλονιστικά παιχνίδια με τον ήχο της τηλεόρασης στο «μουγκό»…

Γ.Η.Χ

Τελευταία τροποποίηση στις 16/05/2016 - 21:00